04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۱۹3829

دیدار مسئول نظارت و تأیید صلاحیت حوزه ی بسیج کارمندی با نماینده ی ولی فقیه در سپاه شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11:45 روز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه 1398 ، حاج رضا محمود خانی مسئول نظارت و تأیید صلاحیت حوزه ی بسیج کارمندی با  حجت الاسلام عباس دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش به مناسبت هفته ی عقیدتی سیاسی دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ حجت الاسلام عباس دانیالی در این دیدار گفت : نظارت و تأیید صلاحیت واحدی است که چشم بینای سپاه و بسیج است و وظیفه ی صیانت دینی و اخلاقی از بسیج را به عهده دارد. چرا که بسیج خاری است در چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.


وی در ادامه افزود : امروز دشمن در صدد است از طرق مختلف جوامع اسلامی را آلوده کند و این کار را از طرق مختلف خصوصا در فضای مجازی انجام می‌دهد ؛ لذا باید جوانان ما هوشیاری کافی را داشته باشند تا از این فضا استفاده نا صحیحی نداشته باشند. زیرا متأسفانه امروز از این بستر فضای مجازی استفاده درستی نمی‌شود و خیلی از وقت جوانان در این حوزه به بطالت و یا خدای نکرده به گناه و معصیت سپری می‌شود.

حاج رضا محمودخانی مسئول نظارت و تایید صلاحیت حوزه ی بسیج ادارات سپاه ناحیه ی شهرستان شوش  گفت : تلاش و سعی ما در راستای  تعمیق معنویت افزایی و بصیرت افزایی و جلوگیری از نفوذ افراد فاقد صلاحیت و شایستگی می باشد.


وی افزود : تمام تلاش و همت نظارت و تایید صلاحیت ، حفظ و استحکام جهات معنوی ، اخلاقی، و انقلابی کارکنان و بسیجیان عزیر و حصول اطمینان از پایبندی آنان به اصول و ازرش های اسلامی است.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر اعضای شورای کانون بسیج ورزشکاران ، مسئول فضای مجازی حوزه ی بسیج ادارات نیز حضور داشت .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست