04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۱۵3966

پیام تبریک رئیس اداره ی صمت به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس اداره ی صنعت، معدن و تجارت شوش به مناسبت روز خبرنگار مهندس بهمن رئیس اداره ی صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش به مناسبت 17 مرداد ماه ، روز خبرنگار پیامی را صادر نمود 

متن پیام به شرح زیر می باشد :

«خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی‌قرار بر مدار رویداد‌ها و حوادث می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن سیراب شوند. این قشر سفیران جنگ نرم و فرهنگ سازان مقاومت و ایستادگی در مقابل جنگ اقتصادی هستند»

بار دیگر هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت «شهید محمود صارمی» نامگذاری شده است؛ در پیش رو است . این روز فرصت ارزشمندی است تا به همه ی «خبرنگاران، روزنامه‌نگاران ، عکاسان خبرنگار  و آزادگان عرصه ی اطلاع‌رسانی» که نقش بسیار مهم و حساسی در فرآیند آگاهی‌رسانی به مردم در همه ی عرصه‌ها به ویژه « رونق تولید ، توسعه ی صنعت ، معدن و تجارت» دارند، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم.

به راستی که عزم جدی اصحاب رسانه  و مطبوعات در توسعه ی صنعت  به‌منظور معرفی ابعاد مختلف این عرصه همچون « اشتغال زایی ، کارآفرینی و رونق تولید » غیرقابل انکار است؛ چرا که حضور آنان موجب افزونی شناخت و آگاهی اهل زمان می‌شود.

اینجانب این تلاش ثمربخش را می‌ستایم و در پناه ایزد متعال برای همه ی «مجاهدان و تلاشگران عرصه ی اطلاع رسانی در ادامه این راه دشوار، اما مقدس آرزوی موفقیت و پیروزی دارم».

محمد بهمن

رئیس اداره ی صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست