04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۰۵4059

از اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه شوش تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

هم زمان با ششمین روز از هفته ی بسیج با حضور فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش ، سرپرست اداره ی ورزش و جوانان ، مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه با اهدا لوح تقدیر از اعضای هیئت اندیشه ورز کانون تجلیل به عمل آمد .

به گزارش شوش نیوز ساعت 10:45 چهارشنبه 5 آذرماه1399 در جلسه ای که در سالن جلسات سپاه ناحیه ی شوش برگزار شد ، روح اله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان ضمن تبریک هفته ی بسیج گفت : حاج رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران ، علیرضا جوکار رابطه دفتر نماینده ی ولی فقیه در کانون بسیج ورزشکاران ، عباس کرم الهی روابط عمومی این کانون و دیگر اعضا نهایت همکاری را با اداره ی ورزش و جوانان در رشته های مختلف ورزشی داشته و دارند و در جذب  نیرو در کانون فعال و پویا هستند ، لذا هفته ی بسیج  فرصتی است تا از این عزیزان تجلیل به عمل آید .

سپس سرگردپاسدار علیرضا ایمانی ضمن خیر مقدم به روح اله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان گفت : حاج رضا محمود خانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران ، عباس کرم الهی مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش  و مسئول روابط عمومی کانون و علیرضا جوکار رابط نماینده ی ولی فقیه در کانون شبانه روزی در زمینه های محتلف تلاش می کنند و این تقدیر به موقع و مناسبت در نظر گرفته شده است .


وی افزود : اگر ما بتوانیم نوجوانان و جوانان را به طرف  ورزش بکشانیم  بی شک به طرف انحرافات در جامعه کشیده نمی شوند و در نظر داشته باشید « تحصیل و تهذیب و ورزش» سه رکن بسیار مهم هستند که هر جوانی به آنها نیازمند است . « تحصیل علم، اولین و مهمترین تکلیف شب و روز یک جوان است. »اگر شرح حال زندگانى مردان بزرگ و خلاّق روزگار را مورد مطالعه و بررسى قرار دهید. خواهید دید که تلاش در راه تحصیل و دانش، چه میزان در سعادت و نیک بختى جامعه و جاودانگى آنان تأثیر داشته است. در این راستا حضرت آقا می فرماید : « من به جوان ها می گویم: تحصیل، تهذیب، ورزش. تحصیل کنید؛ یعنی نیروی خرد، فکر، مغز و علم در شما تقویت شود... از لحاظ علمی خودتان را تقویت کنید، در کنار تحصیل، تهذیب باشد. دل های شما جوان ها نورانی است؛ فطرت الهی در شماها زنده و درخشان است. امروز شما خودتان را به کارهای نیک، خلق نیک، رفتار نیک اگر وادار کنید و عادت بدهید، هویت انسانی شما همین جور شکل می گیرد و تا آخر عمر این دستاورد با شما خواهد ماند. به خصوص در این مقطع سنی شماها که یک مقطع زرین است؛ یک مقطع طلایی است... تحصیل، تهذیب نفس و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت جوانان است».


سپس از با لوح تقدیر که توسط اداره ی ورزش و جوانان تدارک دیده شده بود از سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه و سروان پاسدار مصطفی میردورقی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ی شوش تجلیل شد و در نهایت به دست فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش از عباس کرم الهی ، علیرضا جوکار و... تجلیل به عمل آمد .


 

شایان ذکر است حاج رضا محمود خانی و هیئت همراه در ادامه با پرسنل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش به مناسبت هفته ی بسیج دیدار نمودند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست