04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۰۸4062

از خواننده نوجوان شوشی که تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از هنرمند نوجوان که با اجرای ترانه ی « سردار دلها حاج قاسم سلیمانی» در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  درخشیده بود، با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10 صبح روز شنبه 8 آذرماه1399 رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضور محمد دیناروند کارشناس هنری ، حسین نجادی رئیس انجمن موسیقی از حسین ستاری فر خواننده ی نوجوان شوشی به دلیل اجرای ترانه ی « سردار دلها حاج قاسم سلیمانی » در جلسه ای که هنرمندان با امام جمعه داشتند و همچنین اجرا موفق ایشان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تجلیل نمود .


سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جایگاه موسیقی «سنتی ، مقامی  و پاپ »شهرستان شوش گفت: اجرای این هنرمند نوجوان، در برنامه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته ی بسیج که مورد توجه قرار گرفت، جایگاه موسیقی شهرستان را نشان داد و به همگان یادآور شد که موسیقی هنوز در بین مردم طرفداران خاص خود را دارد.

او افزود: حسین ستاری فر هنرمند نوجوان شوشی با اجرای قطعه‌ای دلنشین در مدح حاج قاسم سلیمانی توانست دل‌های بینندگان را مهمان جبهه ی مقاومت نماید و همچنین موسیقی شوش را بیش از پیش معرفی کند.

حسین نجادی رئیس انجمن موسیقی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این راستا تصریح نمود : این خواننده ی نوجوان توانسته است استعداد خود بدون آموزش شکوفا کند و اگر زیر نظر اساتید آموزش های لازم را بگذراند در آینده یکی از خوانندگان مطرح در خطه ی زرخیر خوزستان خواهد شد .


محمد دیناروند کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : اولین باری که حسین ستاری فر درسالن شهید عباس یلالی تالار نیایش در یکی از برنامه های انجمن توانجویان هنرنمایی کرد تا به امروز رشد قابل توجهی داشته و این مرهون زحمات خانواده اش است که به خوبی از او حمایت و پشتیبانی کرده اند .


عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران و مدیر گروه تئاتر اندیشه یادآور شد : حسین ستاری فر در آینده با این پیشرفتی که دارد با حمایت ها و تشویق های پدرش می تواند در سطح کشور بدرخشد همانگونه که در برنامه ی تلویزیونی فرمول یک از شبکه ی اول سراسری و همچنین سیمای مرکز خوزستان اجراهای موفقی داشت و من به ایشان پیشنهاد می دهم هر وقت که علاقه مندان به سراغش آمدند و از او امضاء خواستند بداند که کارش به صورت جدی از همان لحظه شروع شده لذا هیچوقت اجازه ندهد که غرور به سراغش بیاید .


در پایان با اهدا لوح تقدیر و کادو از حسین ستاری این خواننده ی نوجوان تجلیل به عمل آمد .


شایان ذکر است حسین ستاری فر ، برادرزاده ی  محسن ستاری فر معاونت سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان شوش است و پدر این هنرمند نوجوان و جویای نام نیز از هنرمندان می باشد و در حرفه ی بازیگری تئاتر در دهه ی 60 و 70 در گروه تئاتر اندیشه هنرنمایی کرده است .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست