04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۲۰۲4190

عارف در دیدار با نایب رئیس حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) : توجه به حوزه‌های فرهنگی و دینی از دغدغه‌های اصلی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی است

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش صبح امروز در دیدار با نایب رئیس حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) گفت: توجه به این حوزه از دغدغه‌های اصلی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  بوده و خواهد بود.

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10 صبح روز شنبه 2 اسفند ماه1399 مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) با حجت الاسلام عارف چعب نایب رئیس دیدار و گفتگو نمود .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این دیدار گفت: حوزه ی دینی یکی از دغدغه‌های اصلی ما به شمار می‌آید که بخش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اتفاقات خوبی صورت گرفته است ، سامانه ی ثبت کانون‌ها فعال شده  و بیش از 700 عضو از 70 کانون شهری و روستایی در این سامانه به ثبت رسیده و بر اساس آن تمام فعالیت‌های آن‌ها نیز برای ما روشن است.


وی افزود: طرح «فهما» یکی دیگر از اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح کشوراست که مبتنی بر تحولات گسترده در کانون‌ها است.

حجت الاسلام عارف چعب نایب رئیس حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) شهرستان شوش ضمن تبریک به مناسبت انتصاب مهدی عارف به عنوان سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، به فعالیت های قرآنی اشاره کرد و تصریح نمود : توجه به فعالیت های قرآنی در فضای مجازی در دوره ی پساکرونایی ضروری است و باید  تقویت شود و ریل گذاری فضای مجازی در بعد فرهنگی و هنری جزو وظایفی است بین حوزه و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه های فرهنگی به صورت یک تفاهم برقرار شود .


وی در ادامه به سیاه نمایی های معاندان در بخش فرهنگ و هنر اشاره کرد و یادآور شد : نظام سیاسی در ایران در طول چهاردهه ی گذشته همواره مورد هجمه های فراوانی از سوی دشمنان و معاندان قرار گرفته است. به طوری که بیشتر این هجمه ها در وهله اول با هدف ساقط سازی نظام سیاسی و در وهله بعد با هدف واگرایی و بی اعتماد سازی عمومی به نظام سیاسی جهت حصول به هدف ساقط سازی آن به انجام رسیده، برنامه ریزی و هدف گذاری می شوند. اگرچه موج دشمنی ها و ابعاد آن چند گانه بوده و مختص به یک موضوع نمی شود اما با این حال نباید فراموش کرد که علیرغم تنوع در عناد و دشمنی در سال های اخیر عمده توجه معاندین روی متغیرهای «فرهنگی ـ اجتماعی» متمرکز شده است. در واقع معاندین با تمرکز بر روی مسائل «فرهنگی ـ اجتماعی و پیوند دادن آن به عامل و عوامل سیاسی به عنوان متغیرهای محدودیت ساز، روند فشار بر روی نظام سیاسی را هدف گذاری کرده اند.» لذا با برنامه ریزی و برقراری تفاهم می توان بر این ترفند دشمنان را نیز خنثی کرد .

شایان ذکر است در این دیدار محمد دیناروند کارشناس هنری ، امور سینمایی و سمعی و بصری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست