04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۱۳۰4263

هیئت مدیره ی انجمن شعر فارسی با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش دیدار نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن شعر فارسی با سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در راستای تشریح مشکلات دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11 صبح روزدوشنبه 30 فروردین ماه1400 هم زمان با سالروز «علوم آزمایشگاهی و زاد روز حکیم سید اسماعیل جرجانی» رحمن ایزدی رئیس انجمن شعر فارسی  و هیئت همراه با مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش دیدار نمود .

رحمن ایزدی در این دیدار  به تشریح مشکلات انجمن شعر فارسی اشاره کرد و گفت : عمده ترین مشکل ما  نبود «مکان برای برگزاری جلسات و حمایت همه جانبه اداره از انجمن» است و امید است این مشکلات مرتفع شود تا ما بتوانیم برنامه های سالانه را بر اساس تقویم فرهنگی خود اجرا کنیم .


در ادامه مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه گفت : همانطور که دیروز در جلسه ی هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران اعلام کردم امروز هم می گویم که من آمده ام تا  از هنرمندان در تمام رشته ها حمایت و پشتیبانی کنم و صمیمت و همدلی را بیش از پیش پر رنگ تر کنم .


وی افزود : خانه ی هنرمندان در جنب اداره که زمانی محل اسکان سرایداری بود تجهیز شده و با برنامه ریزی که در نظر داریم از روز شنبه تا جمعه در سه وقت «صبح ـ عصر و شب » این مکان را در اختیار انجمن های « روزنامه نگاران ـ نویسندگان ـ شعر فارسی ـ شعر عربی ـ فیلم و عکس ـ هنرهای تجسمی ـ هنرهای نمایشی و موسیقی» برای برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی قرار دهیم ، البته اولویت استفاده از این مکان با انجمن هایی است که در تالار نیایش مکانی ندارند .


در ادامه اعضای هیئت مدیره ی انجمن شعر فارسی به نوبت نکته نظرات خود را مطرح نموده  و در نهایت  مصوب گردید که انجمن شعر فارسی  با نصب فراخوان و پذیرش عضو تدارک برگزاری انتخابات را فراهم نماید و شب شعر به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور امام جمعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نموده و از هم اکنون به فکر شب شعر سال باشد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست