04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۲۰۴4273

دیدار رئیس انجمن موسیقی با سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

پس از دیدار سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با هیئت مدیره ی انجمن های « نویسندگان ، هنرهای نمایشی ، روزنامه نگاران ، شعر فارسی و فیلم و عکس» این بار رئیس انجمن موسیقی  را پذیرفت تا با مشکلات این انجمن نیز آشنا شود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11:20 روز شنبه 4 اردیبهشت ماه1400 مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با رضا کرد رئیس انجمن موسیقی ومصطفی جهانی سرپرست گروه موسیقی زیگورات دیدار و گفتگو نمود .

رضا کرد رئیس انجمن موسیقی ضمن قدردانی از زحمات رضا ذاکری در دوره ای که مدیریت اداره را بر عهده داشت به مشکلات خود پرداخت و گفت : عمده ترین مشکلی که ما داریم نداشتن مکانی برای برگزاری جلسات وتمرینات است و پس از آن از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم که جایگاه موسیقی را در شهرستان شوش جا بیاندازد .

وی افزود :  در خواست بعدی ما این است که هر دستگاهی که قرار باشد به هر مناسبتی به اجرای موسیقی بپردازد از کانال انجمن موسیقی باشد تا ما از اجرای موسیقی در سطح شهرستان شوش مطلع باشیم .


مصطفی جهانی سرپرست گروه موسیقی زیگورات به کمبود آموزشگاه موسیقی در شهرستان شوش اشاره کرد و گفت : در شهرستان شوش کلا دو آموزشگاه موسیقی وجود داشته است یکی به مدیریت یوسف عارفیان که زمانی رئیس انجمن موسیقی شهرستان شوش بود و از استان خوزستان هجرت نمود این آموزشگاه موسیقی دیگر فعالیتی نداشت و آموزشگاه رسام هنر به مدیریت حسین نجادی در حال حاضر تنها آموزشگاه موسیقی شهرستان شوش است لذا اگر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری های لازم را داشته باشد می تواند پیگیر گرفتن مجوز برای آموزشگاه جدیدی برای شهرستان شوش بود .

در ادامه مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : تا جایی که اطلاع دارم و رضا ذاکری کارشناس فرهنگی اداره گزارش داده در تالار نیایش اکثر انجمن ها از جمله انجمن موسیقی دارای دفتر هستند که با هماهنگی با نگهبان تالار می توان این دفتر را در اختیار شما قرار داد و علاوه بر این یک روز در هفته می توانید از خانه ی هنرمندان نیز برای جلسات خود استفاده کنید .


وی افزود : از نظر تمریتات موسیقی هم می توانید از پلاتوی شهید احمد حیاری استفاده کنید منتهی با هماهنگی قبلی چون از این پلاتو دیگر انجمن ها و گروه های نمایشی استفاده می کنند .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در پایان گفت : تا جایی که قانون اجازه دهد نهایت همکاری و پشتیبانی را از انجمن موسیقی خواهیم داشت تا جایگاه خود را در شهرستان شوش پیدا کند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست