04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۲۳4319

دیدار جمعی از شهروندان شوشی با حسن ناصر کاندیدای ششمین دوره ی انتخابات شورای شهر شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ محمد خنیفر

ساعت 22 جمعه 21 خردادماه1400 همزمان با افتتاح ستاد تبلیغاتی حسن ناصر(خنیفر) کاندیدای ششمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر شوش ، جمعی از شهروندان شامل « سادات ، فرهیختگان ، کسبه و بازاریان ، کشاورزان ، کارگران و......» با حضور در این ستاد با حسن ناصر دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ در این دیدار همچنین « فعالان فرهنگی و اجتماعی،کارمندان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ....از جمله حجت الاسلام سید حسن نجات کاندیدای دوره ی یازدهم مجلس شورای اسلامی» و چند نفر از کاندیداهای ششمین دوره ی شورای شهر  نظیر « فاضل سعدی، امین توکیه، احمد بوحمید، صادق ظهیری نسب و مهدی اسلامی پناه» حضور داشتند .


حسن ناصر در اولین روز از آغاز تبلیغات یعنی پنجشنبه 20 خردادماه با حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با این شهدای والامقام به این عزیزان قول داد که به مردم خدمت کند تا شهدا  را خشنود کرده باشد .


این کاندید ولایی به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد مرکزی آیت الله ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری با اعضای این ستاد دیدار و گفتگو نمود .


وی در پایان برنامه سومین روز تبلیغات انتخاباتی خود توانست با حضور در ستادهای چند تن از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر شوش و دیدار و گفتگو با آنان آرزوی موفقیت و سربلندی را برای همه در مسیر خدمت به مردم مسئلت نمود.


لازم به ذکراست:« صادق کرد رئیس اتحادیه مکانیکان، مرتضی مرادی رئیس اتحادیه کالای خانگی، مجید سبحانی رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات، حسن گله دار رئیس اتحادیه پوشاک،کیف و کفش و لوازم بهداشتی و آرایشی و سید محمد تفاخ رئیس اتحادیه تره بار و قصابان با حضور در  ستاد  تبلیغاتی حسن ناصر (خنیفر) از ایشان اعلام حمایت نمودند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست