04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۲۶4326

آیین تجمع افتتاح جلسه ی نمایندگان 15 استان زاگرس نشین کشور در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت مالک عباس زاده کنانی مشاور و نماینده ی ستاد زاگرس نشینان ستاد مردمی زاگرس نشینان  شمال خوزستان در منطقه احمد آباد کنار ساحل رودخانه ی شاوور افتتاح شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 22:30 سه شنبه 25 خردادماه1400 با حضور «حجت الاسلام ولی الله یوسفی استاد حوزه علمیه و کارشناس امور دینی ، سردار اصغر صالحی نمایندگان 15 استان زاگرس نشین  ، جمعی از سادات ، روحانیون ، نخبگان ، فرهیختگان ، فرهنگیان  و سایر اقشار مردم ولایتمدار شهرستان شوش » آیین تجمع جلسه ی نمایندگان 15 استان زاگرس نشین  با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط  حمزه حجازی برگزار شد .

حجت الاسلام ولی الله یوسفی استاد حوزه علمیه و کارشناس امور دینی در مقدمه ی سخنان خود گفت : « بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ ـ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِين وَ الصَّلَاةُ وَ السَّلَامُ عَلَى سَيِّدِنَا وَ نَبِيِّنَا وَ حَبِيبُ قُلُوبِنَا أبوألقاسِمِ مُحَمَّدٍ (صلوات) وَ عَلی آلِهِ الطَيِّبينَ الطَّاهِرِين ألمَعصومين وَ لَعنةُ اللهِ عَلَی أعدائِهِم أجمَعينِ مِنَ الان إلی قيامِ يَومِ الدّين».

وی ضمن تبریک و تهنیت دهه ی با سعادت  و با کرامت کرامت  را که اولش  میلاد با سعادت کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه(س) و پایانش میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) که امیدواریم ان شاءالله در روز جمعه 28 خردادماه 1400 در ایام میلاد حضرت امام رضا(ع)همگی عیدیمان را از حضرتش بگیریم با ذکر صلواتی بر محمد(ص) و آل محمد(ص) .


حجت الاسلام  دکتر ولی الله یوسفی  در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری این مجمع خصوصا برادر  مهندس مالک عباس زاده چنانی مشاور و نماینده ی ستاد زاگرس نشینان ستاد مردمی زاگرس نشینان  شمال خوزستان که زحمات برگزاری و میزبانی این مجمع را بر عهده داشتند ، گفت : وقتی که حضرت امام خمینی(ره) قیام کرد و انقلاب اسلامی ما پیروز شد دشمنان اسلام تا قبل از پیروزی جمهوری اسلامی ، قدرت های جهانی  به گونه ای وانمود کردند که هیچ کشوری بدون حمایت و پشتیبانی همه جانبه ی ابرقدرت شرق و غرب آن روز نمی تواند انقلاب کند و طرحی نو دراندازد و کشور خود را از نو بسازد یا می بایست آمریکای جهانخوار پشت یک کشور باشد تا بتواند حکومت خود را عوض کند و یا شوروی سابق می بایست پشتیبان کشوری باشد ؛ اینگونه در ذهن مردم جا انداخته بودند ؛ اما وقتی که حضرت امام خمینی(ره) قیام کرد و با همراهی و ولایت پذیری و جانفشانی ملت عزیز ما انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد طبق این فرمول ابرقدرت شرق گمان می کرد که ابرقدرت غرب یعنی آمریکا پشتیبان ایران است و ابرقدرت آمریکا هم فکر می کرد که شوروی سابق و ابرقدرت شرق پشتیبان ایران است .

 

وی افزود : در یک وضعیت سردرگمی به سر می بردند که چه ابرقدرتی این اعتماد به نفس را به ایرانی که شاه آن کشور نوکر غرب است  داده است ؟و اگر آمریکایی ها بخواهند به داخل ایران بیایند  ؛ در همین صنعت نفت آبادان اینها حق توحش می گرفتند ؛ بزرگترها به یاد دارند خدمت جوانان و نوجوانان عزیز عرض می کنم که تشکر می کنم از حضور این قشر تأثیرگذار در جامعه که زحمت کشیده اند با شکوه و با معرفت در این نشست حضور دارند ؛ حق توحش یعنی این که افرادی که حاضر باشند در باغ وحش کار کنند علاوه ی بر حقوق ماهیانه یک مبلغ اضافه به عنوان «حق توحش» به آنها می داد ؛ یعنی چی؟ یعنی همین شخص که حاضر است با حیوانات وحشی سرو کار داشته باشد و روز خود را سپری کند یک مبلغ اضافه به او می دهند به عنوان حق توحش و آمریکایی ها که نزدیک به 50 تا 60 هزار مستشار در ایران بودند گفتند ما هم مانند کارمندان باغ وحش که حاضر هستیم برویم در ایران کار کنیم باید به ما حق توحش بدهید ؛ این چه توهین بزرگی به ملت ایرانی که بیش از 8 هزار سال تمدن دارد . وقتی که انقلاب شد با این ذهنیت ، شرق و غرب می گفتند چه کسی پشتیبان ایران است که انقلاب کرده است . در همین حین بود که حضرت  امام راحل فرمودند : « نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» خیال نکنید این یک شعار است و لقلقه ی زبان و لفظ بود ، این شعار یک استراتژی است ، سیاسی بسیار قوی و دندان شکنانه پشتش بود ، بعد از این شعار بود که شقِ سومی در ادبیات سیاسی دنیا متولد شد و آن شقِ سوم با دو بال بسیار قدرتمند انقلابی را پایه ریزی کرد و حکومتی را بنا نهاد که جمهوریت به اضافه ی اسلامیت بود که جمهوری اسلامی شد . جمهور یغنی اجتماع ، گردهمایی و اتحاد ملت و اسلامیت نظام هم یعنی آن جمهور مردمی که بر اساس اعتقادات اسلامی انقلاب کرده باشد . وقتی که شرق و غرب عالم دست رد به سینه ی آنها خورد و منابع خود را از دست رفته دیدند ، شروع کردند به سنگ اندازی و انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی .

 

حجت الاسلام  دکتر ولی الله یوسفی در ادامه به انواع ترفندها و نقشه های  استکبار جهانی علیه ایران اشاره کرد و خاطر نشان نمود :  ترور شخصیت هایی نظیر « شهید محمدولی قرنی  ـ شهید آیت‌ا... مرتضی مطهری ـ شهید حاج‌مهدی عراقی و فرزندش ـ شهید حجت الاسلام دکتر محمد مفتح  ـ شهیدآیت‌ا... سید محمود قاضی طباطبایی ـ  شهید رجایی و شهید باهنر  ـ شهید مظلوم آیت الله سید محمد حسینی بهشتی و 72 تن از یارانش ـ شهید آیت‌ا... مدنی ـ شهید حجت الاسلام سید عبدالکریم هاشمی نژاد ـ شهید آیت‌ا... سیدعبدالحسین دستغیب ـ شهید آیت‌ا... علی قدوسی ـ شهید سیدحسن آیت ـ شهید آیت‌ا... عطاءا... اشرفی اصفهانی ـ شهید آیت‌ا... محمد صدوقی ـ شهید اسدا... لاجوردی ـ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی» اولینترفند دشمن بود که می خواست با این کار پایه های نظار را متزلزل نماید .

 

وی افزود : وقتی که دشمن دید با ترور شخصیت ها راه به جایی نمی برد و امام خمینی(ره) فرمود : « این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. » آمدند جنگی هشت ساله را بر ما تحمیل کردند که ما نمی خواستیم ، بعد از پیروزی انقلاب قصد داشتیم کشورمان را بسازیم ، جنگی را بر ما تحمیل کردند که مهم ‌ترین مشوق صدام برای حمله به ایران ، استکبار جهانی بود ، آمریکایی ها با سقوط نظام ستم شاهی دستشان از منابع عظیم نفت کشورمان کوتاه شده بود، بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، اقدام به دشمنی و حمله نمودند. حمله ی نظامی در صحرای طبس که با امدادهای الهی شکست خورد، کودتای نوژه و ده ها توطئه دیگر از جمله اقدامات دولت آمریکا بود. زمانی که آمریکایی ‌ها در تمام این توطئه‌ها شکست خوردند، صدام را تشویق کردند که به ایران حمله کند . با شروع حمله ی عراق به ایران، در حالی كه بیش از 80  كشور به صورت رسمی و غیر رسمی عراق را یاری می‌دادند جمهوری اسلامی ایران حتی از داشتن حق خرید سیم خاردار كه یك وسیله غیرنظامی محسوب می‌شد، محروم بود.

 

استاد حوزه علمیه و کارشناس امور دینی اظهار داشت : اما دیدیم بعد از هشت سال با مقاومت جانانه ی شما مردم شریف و عزیز وقتی که الان به پشت سرمان  نگاه می کنیم می بینیم دشمن درجه ی یک ما صدام نابود شد و ما هستیم «بن لادن ـ طالبان و... نابود شدن و ما هستیم و بعد از 200 سال اخیر تنها حکومتی که نگذاشت یک وجب از خاکش به دست دشمن بیافتد و بماند جمهوری اسلامی ایران است ؛ شما تاریخ قدیم ایران را نگاه کنید خاورمیانه را در بر می گرفت اما بر اثر بی عرضه گی پادشاه های گذشته ی ما و خودکامگی ها و هوس رانی ها هر کدام بخشی از کشور عزیز را دادند . وقتی که دشمن راه به جایی نبرد ؛ آمدند توطئه های داخلی را شروع کردند در این بین ما چکار باید کنیم؟ بعد از ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ، فرزند خلق او مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» سکان امامت امت را به دست گرفت و جانانه و شجاعانه در مقابل تمامی مطابه استکبار جهانی ایستادند ؛ دشمن شروع کرد به « تهاجم فرهنگی ـ نفوذ و تقویت جاسوسان داخلی » از هر راهی زدند که اوباما گفته بود : « اگر من می تو.انستم صنعت هسته ای ایران را نابود کنم یک لحظه کوتاه نمی آمدم »پس آنها نمی توانستند ما را نابود کنند نه اینکه نمی خواهند شاید قدرت نظامی داشته باشند اما تا قبل از سرنگونی یک فروند پهپاد نورثروپ گرومن آر کیو-۴ گلوبال هاوک در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ از آسمان به پایین سقوطش دادیم و تا قبل از شخم زدن پایگاه هوایی عین الاسد و تا قبل از بیش از 4000 هزار موشکی که توسط فلسطین اشغالی بر رژیم جعلی اسرائیل فرود آمد ، الان معادله در همه ی دنیا به نفع جبهه ی مقاومت است و امید جبهه ی مقاومت «ام القرای جهان اسلام» یعنی جمهوری اسلامی ایران است می بینیم که از «سید بزرگوار سید حسن نصرالله رهبر شجاع حزب الله لبنان تا رهبران حماس تا الحوثی ها و یمنی ها » همه می گویند پناه ما امام خامنه ای«مدظله العالی» است .

 

حجت الاسلام  دکتر ولی الله یوسفی تصریح نمود : در چنین وضعیتی ما که ام القرای جهان اسلام هستیم ، رئیس جمهور ، جمهوری اسلامی ایران چگونه باید باشد ؟ و چه شاخصه هایی باید داشته باشد که در ترازجمهوری اسلامی ایران و در تراز حکومت ولایی و ام القرای جهان اسلام باشد ؟اگر خدایی نکرده رئیس جمهور کشور ایران اسلامی که نزدیک به 85 میلیون نفر جمعیت دارد و در حساس ترین نقطه ی دنیا و خاورمیانه ما قرار داریم و الگویی می خواهیم باشیم و ان شاالله زمینه ساز ظهور موفور سرور یگانه عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن عسکری المهدی (عج) ، این رئیس جمهور ما با این وضعیت باید چه شاخصه هایی داشته باشد ؟آیا رئیس جمهوری که بذل باشد ، دل به آن سو.ی آب داده باشد ، امضا کرده باشد ، گریم کارت ، دوگانه ، زن و فرزندانش آن سوی آب باشند

 

نمی شود ؛ رئیس جمهوری باید باشد 1) ولایتمدار باشد 2) ـ روحیه ی استکبار ستیزی . 3 ) بصیر باشد . 4) فهیم باشد . قال امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع) «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً /// دشمن ظالم و یار مظلوم باشید »و این بیان مولای ما امیرالمؤمنین(ع) است که همیشه با ستمگران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود و یکی از ستون‌های اساسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همین است که در برابر ستمگران بایستیم و به حمایت مظلومان بپا خیزیم .این ظالم امروزه در کره ی زمین کبیست؟شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار .

یکی از این کاندیداها در مناظره می گفت : « من برجام را به ثمر می رسانم » هشت سال امام جامعه به شما اختیار تام داد ، حتی اختیار ویژه ی مذاکره با آمریکا ؛ اگر عرض دارید بروید آمریکا و امضا را بگیرید ، اما  شانه خالی کرد ، برجام را درست کنید تحریم ها را بردارید ، از این هشت سال کمتر از یک ماه باقی مانده است ؛ انسان تا چند سال قرار است زنده بماند ، آقای رئیس جمهور ؟ آقای وزیر خارجه ؟دولتی ها و کاندیدهای ریاست جموری شما فکر می کنید با لبخند و مذاکره می توانیدحق این مردم مظلوم را از استکبار بگیرید ، بگذارید من سندی را برای شما رو کنم ، مظلومان عالم چه کسانی هستند؟ فلسطین ـ یمن ـ سوریه ـ عراق ـ جمهوری اسلامی و شیعیان مظلوم در سرتاسر دنیا ؛ و اینجا مشخص می کند که میدان پناهگاه مظلومان عالم است .خداوند ان شاالله بر علو درجاتِ سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیافزاید . همانگونه که آیه ی 120 از سوره ی بقره می فرماید : « وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىوَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ  مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ ///هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی. بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت.»


وی در بخش بعدی سخنان خود گفت : در استان خوزستان « صنعت ـ نفت ـ گاز ـ آب و کشاورزی» شما گنج ایران است اما متأسفانه این وضعیت مملکت ماست ، ماشین پرایدی که از نظر ایمنی زیر صفر است و 5 میلیون تومان بیشتر ارزش ندارد باید به قیمت 105 میلیون تومان  قروخته شود ؟چرا ؟ چند سال پیش یک جمله ی طلایی فزمود : مقام معظم رهبری فرمود : « می خواهیم مردم ما لذتِ در رفاه زیستن زیر سایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی را احساس کنند » آیا به این صورت امروزی؟با این وضعیت ؟پس عزیزان هم به شما تبریک می گویم که در این ستاد دور هم جمع شده اید و هم می خواهم عرض کنم ثابت قدم بمانید که راهی درست انتخاب کرده اید چون انتخاب شما انتخاب اصلح است .


حجت الاسلام  دکتر ولی الله یوسفی در بخش پایانی سخنان خود  تصریح نمود : دشمن توطئه ای را شروع کرده است سه فرضیه در این 48 ساعت آینده ممکن است رخ دهد ، یکی این است که این دو نماینده ی اصلاحات که رهبر اصلاخاتشان سید محمد خاتمی  است و دیگران حاضر نشدند از این دو نفر حمایت نکردند و می گویند : ما کاندیداهای وزن خودمان را نداریم « همتی و مهرعلیزاده» در آن حد نیستند لذا می گویند مردم پای صندوق ها نروید و فرضیه ی دوم این ا که ممکن است لحظه ی آخر دو کاندیدا به نشانه ی مبارزه با قهر کنار بکشند چون می دانند بیش از 4 درصد بیشتر رأی ندارند .و به عنوان طلبکار چکش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوبند فرضیه ی سوم این است که قهر نکنند و بایستند اما « معاندین ، ماهواره ها ، ضد انقلاب  ، آرا خاکستری ، آنهایی که به هیچوقت به همتی و مهرعلیزاده .و خطش رأی نمی دهند و کلا به انقلاب رأی نمی دهند  » همه ی اینها این 48 ساعت آینده ممکن است بیایند پشت سر همتی با این نیت که می دانند همتی رأی نمی آورد و وزن ریاست جمهوری را ندارد اما به خاطر اینکه آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی زمین بخورد و جبهه ی انقلاب شکست بخورد یعنی بغض المعاویه نه حب المیرالمؤمنین ، می روین عمدا به همتی رأی می دهیم که رئیسی و هم خطهایش به زمین بخورند .لذا از شبکه های مجازی و از جاهای مختلف از دیروز شروع کرده اند دارند می نویسند « رفسنجانی راهت ادامه دارد » و خودشان را دارند به حاهای مختلف می بندند تا نجات پیدا کنند .در ادامه حجت الاسلام علی سرخه نماینده ی ستادهای  استان ایلام به نمایندگی از طرف 15 استان دیگر  مردم را به حضور در انتخابات رسات جمهوری دعوت نمود .

 

از دیگر برنامه های این نشست می توان به «خوانش شعر سید فرج دنیناوی به زبان عربی و ترانه سرایی حسین ستاری » اشاره کرد .

 

مالک عباس زاده کنانی مشاور و نماینده ی ستاد زاگرس نشینها در گفتگویی کوتاه به شوش نیوز گفت : امروز ما میزبان 15 مشاور و نماینده آیت الله  دکتر سید ابراهیم رئیسی در قالب  ستاد زاگرس نشینان به مسئولیت سید حسین علوی  هستیم ، دور هم جمع شده ایم تا بار دیگر به فرامین مقام معظم رهبری در راستای حمایت از ولایت فقیه  برای بالا بردن درصد مشارکت مردمی این ستاد را تشکیل داده ایم که جا دارد از حضور مشاورین و نمایندگان 15 استان نهایت تشکر و سپاس را به عمل می آورم .

 

وی افزود : مردم ولایتمدار شوش امروز غوغایی به پا کرده اند که از این عزیزان بی نهایت سپاسگزارم و همچنین از حضور خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و شبکه ی خبری دانا که برای پوشش خبری آمدند قددانی می کنم .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست