03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۶۱۷4473

دیدار فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولی عصر(عج) از خانواده ی ستوان یکم پاسدار رضا محمودخانی

همزمان با فرا رسیدن ماه صفر 1443 هجری قمری  فرمانده لشکر عملیاتی هفت حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با خانواده شهید عالیقدر ستوان یکم پاسدار رضا محمود خانی دیدار نمود . دیدار کرد.

به گزارش شوش نیوز و به نقل از جانشین و سخنگوی گردان رزمی شهید دانش شاوور ستوان یکم پاسدار وحید رحمت الهی ؛ هم زمان با آغاز ماه صفر سردار پاسدار حسن حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی 7 حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان و هیئت همراه با خانواده ی مدافع حرم ، جانباز شیمیایی ، مدیرکانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش ، ستوان یکم پاسدار رضا محمودخانی دیدار و گفتگو نمود .


سردار پاسدار حسن حسین نژاد ضمن عرض تسلیت به خانواده ی شهید رضا محمود خانی  گفت : حاج رضا محمود خانی از زمانی که به عنوان مدافع حرم به کشور سوریه رفت تا در مقابل داعشی ها از حریم و حرم حضرت زینب(س) دفاع نماید همیشه  خود را آماده برای شهادت کرده بود  و وقتی به شهرستان شوش برگشت با خلوص نیتی که داشت هیچوقت خود را از مردم  دور نمی دانست و وقتی که سیل بخشی از خوزستان از جمله شهرستان های شوش و کرخه را دربرگرفته بود به کمک سیلزدگان رفت و زمانی هم که ویروس منحوس کرونا وارد کشور ایران اسلامی شد وقتی که شنید این بیماران نیاز به خون دارند به همراه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش به اهواز رفت و خون اهدا نمود .


فرمانده لشکر عملیاتی هفت حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در پایان گفت : درست است که رضا محمودخانی بر اثر ویروس منحوس کرونا از نوع دلتا  از بین ما پرکشید اما برای ما یک شهید والامقام است که امیدوارم هر دو  پسرانش ادامه دهنده ی راه پدرشان باشند و به اسلام و انقلاب خدمت رسانی کنند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست