04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۶۲۷4497

از برندگان مسابقه ی مجازی فرهنگ عاشورا تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ رضا حسن غلامعلی

به همت گروه شبیه خوانی  بیت الاحزان  و با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  از برندگان مسابقه مجازی «فرهنگ عاشورا» تجلیل شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10:45 روز شنبه 27 شهریورماه1400 مصادف با ۱۱ صفر سال ۳۷هجری قمری و  « لیله الهریر در جنگ صفین » و با حضور «دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، محمد دیناروند کارشناس هنری و امور سینماعی ، عباس کرم الهی مدیر کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش و احمد زرگوش سرپرست گروه شبیه خوانی بیت الاحزان » از برندگان مسابقه ی مجازی فرهنگ عاشورا تجلیل شد .

دکتر مهدی عارف  با تاکید بر اینکه باید پیوسته تلاش کنیم تا در راه  امام حسین (ع) گام برداشته و فرهنگ امام حسین (ع) و عاشورا را دنبال و تقویت کنیم ، گفت: قطعا عزت دنیا و و سعادت آخرت در گرو دنباله روی از راه و فرهنگ امام حسین (ع) است.


سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش افزود : تا زمانی که فرهنگ« عاشورا ، دفاع مقدس ، مقاومت ، جهاد ، ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم» در ما زنده باشد، این تقابل میان یزدیان و عاشورائیان همچنان ادامه دارد.


وی در ادامه به بیانیه ی گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد : در حقیقت بیانیه ی رهبر معظم انقلاب و گام دوم انقلاب، انتقال آرام قدرت به جوانان به عنوان چشمه های لایزال الهی بوده و ما باید همانگونه که امام حسین (ع) در کربلا به حضرت قاسم (ع)، حضرت علی اکبر(ع) و جوانان بنی هاشم میدان داد باید به جوانان  میدان بدهیم تا با فرهنگ جهاد و مقاومت و با نشاط امور را به پیش ببرند.


احمد زرگوش برگزار کننده ی این مسابقه ضمن قدردانی از همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  پیرامون  نحوه ی برگزاری این مسابقه گزارشی را ارائه نمود و در این راستا گفت : این مسابقه به مناسبت  فرا رسیدن ماه محرم و صفر  در چهار بخش « عکاسی ـ فیلم کوتاه و تعزیه ـ شعر و دکلمه خوانی  و نقاشی » برای جوانان شهرستان های شوش و کرخه  در نظر گرفته شد و  تا آخرین مهلت یعنی سه شنبه 16 شهریور 1400آثار زیادی به دست ما رسید و امروز از برندگان این مسابقه پرونده ی این مسابقه بسته می شود .

شایان ذکر است در بخش نقاشی امروز با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از برادران دوقلو «سید ابوالفضل و سید محمد سرو و کوثر احمدی »تجلیل شد و  در بخش دکلمه و شعرخوانی از « حسین ستاری فر ـ سیده مینا موسویان و مائده لطفاوی » تجلیل شد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست