04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۸۱۱4593

جلسه ی برنامه ریزی روز ملی استکبار ستیزی و 13 آبان در دفتر امام جمعه برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

با حضور عبدالامیر بشکار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  و جمعی از مسئولین دستگاه ها جلسه ی برنامه ریزی 13 آبان به ریاست امام جمعه ی شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 11:10 صبح روز دوشنبه 10 آبان ماه1400 جلسه ی برنامه ریزی 13 آبان در دفتر امام جمعه ی شهرستان شوش با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد .

ابتدا ایام را تبریک عرض می کنم ، هفته ی بسیج دانش آموزی را و روز مبارزه با استکبار ستیزی راو خسته نباشید همه به همه ی دست اندرکاران که به دنبال برگزاری مراسم 13 آبان هستند ولی نکته ای که وجود دارد وآدم را اذیت می کند بحث ضعف فضاسازی محیطی است یعنی امروز دوشنبه 10 آبان ماه است و سه روز دیگر مراسم 13 آبان را قرار است برگزاری کنیم و در هفته ی بسیج هم به سر می بریم یک روز مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران ولی هنوز در سطح شهر ما هیچ نمادی از فضاسازی محیطی به چشم نمی بینیم .


وی افزود : ما اگر بخواهیم بعد از سیزده آبان انجام بدهیم و یا در روز سیزده آبان این فضاسازی محیطی را انجام بدهیم اصلا به درد ما نمی خورد ما قرار از ذهن مردم را آشنا کرده و آماده نمایم برای اتفاقی که در 13 آبان قرار بیافتد ولی متأسفانه ما در فضاسازی ضعف عمده ای داریم البته فقط مختص به شهرستان شوش نیست هر کجا که بروی همینطوراست چرا؟چون ما تقویم کاری برای خودمان نداریم به نظرم عبدالامیر بشکار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک تقویم درست کند و یک هفته قبل از مراسم در اختیار ادارات قرار دهد بالاخره ادارات سردرب ادارات خود را و شهرداریمیادین و جاهایی که در دید عموم قرار دارند را با نصب بنر فضاسازی نمایند ، الان داریم به روز ملی استکبار ستیزی نزدیک می شویم حتی یک پرچم ایران جایی نصب نشده است « نماد استکبارستیزی خود پرچم ایران است . » در واقع پرچم ایران باید داخل شهر نصب و پخش شود . امیدواریم جلوتر که می رویم این اتفاقات مرتفع تر شده و کلا حل شود .

حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل در ادامه گفت : نکته ی  دوم حالا ما بخواهیم در مورد استکبارستیزی و مراتب آن صحبت کنیم همه ی شما عزیزان واقف مطلب هستید ولی مهم این است که ما مواجه هستید با دانش آموزانی که قصه ی انقلاب برای آنها به تاریخ تبدیل شده است، از هر واقعه ای 40 سال بگذرد می شود تاریخ؛ الان دانش آموزی که وجود دارد تقریبا همان سال برایش گذاشته است همانند کتاب های تاریخی که ازدوره ی « ساسانیان ـ هخامنشیان ، تیموریان و......» می خوانیم که برایمان قصه های تاریخی هستند و آن چیزی که اصل مطلب است به این نوجوان و جوان را باید بگوییم تا پایه آرمانهای انقلاب بمانند ، حالا ما در برنامه ی سیزده آبان یا در این هفته ی بسیج دانش آموزی چه طرحی را ارائه داده ایم و از نظر بصیرتی چه کرده ایم؟ فردا وقتی جوان و نوجوان ما مواجه می شود با جریان تحریف و تحریف کننده ، و دست به نقدش همین جریان عدالت خواهی است که سر و صدا می کند در فضای مجازی هم خیلی سر و صدا می کنند ، اگر ما نوع مقابله با فساد و نوع گفتمان عدالت را درست به جوان گفته بودیم امروز مواجه نمی شدیم با یک طیف عظیمی از جوانان که برداشتشان از عدالتخواهی یک برداشت متضاد با تفکر امامین انقلاب است .

امام جمعه ی شهرستان شوش افزود : اشکال ندارد 13 آبان می آید و ما هم شعار می دهیم ولی بعد از این 13 آبان چه برداشتی داریم ؟ باید آماری بگیریم و از این آمادر برداشتی داشته باشیم ، یکی از شاگردان محسن قرائتی را دعوت کردیم به شهرستان امیدیه ، می رفت در مدارس صحبت می کرد بعد از این که خواست از شهرستان امیدیه برود به ما آمار داشت گفت « شیخ من در این مدارس اینقدر جوان و نوجوان را نماز خوان کردم » از کجا آمار دارد؟ خود بچه ها برایش نوشته بودند که« من قبل از این نماز نمی خواندم اما الان با صحبت های شما دارم نماز می خوانم » گفت : « این برایند کارمن و این هم خروجی من خداحافظ » حالا ما خروجی مان از 13 آبان چیست؟ باید یک خروجی داشته باشیم و بگوییم دو نوجوان کار علمی را انجام دادند ، برایندی برای کار خودمان داشته باشیم ، 13 آبان در حال گذشت است  از هم اکنون باید برای حماسه ی 9 دی و یوم الله 22 بهمن برنامه ریزی کنیم .در این دو مناسبت باقیمانده باید خروجی های خوبی داشته باشیم ، ان شاالله که خداوند به همه ی عزیزان خیر بدهد .

شایان ذکر است پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اتخاذ گردد که هر اداره تعدادی از پرسنل و زیر مجموعه های خود را به تجمع روز جهانی استکبارستیزی و 13 آبان که روز پنجشنبه 13 آبان ساعت 9صبح در شبستان  مصلی نمازجمعه با سخنرانی امام جمعه برگزار می شود دعوت نمایند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست