04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۴۰۵4805

دیدار فرماندهان نواحی شوش و کرخه با امام جمعه شهرستان شوش

فرماندهان نواحی سپاه شوش دانیال(ع) و کرخه ،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی شوش دانیال(ع) و کرخه و هیئت همراه با امام جمعه ی شهرستان شوش دیدار و گفتگو نمودند .

به گزارش شوش نیوز و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) عصر روز شنبه 4 تیرماه 1401 «سرهنگ دوم پاسد سید عطاءالله موسوی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ، سرگرد پاسدار مصطفی میردورقی فرمانده ی سپاه ناحیه ی کرخه ، حجت الاسلام محمد دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی شوش دانبال(ع) و کرخه و هیئت همراه »با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل دیدار و گفتگو نمودند.

سرهنگ دوم سید عطاءالله موسوی در این دیدار گفت : سپاه و بسیج برای خدمت به مردم عزیز شهرستان پای کار است و در انجام امورات فرهنگی و تربیتی نیز با کمک نهاد نماز جمعه شهرستان ان شاءالله اقدامات و فعالیتهای مهمی می شود انجام داد.

وی افزود : سپاه در کنار مردم و مسئولین برای رفع مشکلات خواهد بود .سپاه و قرارگاه فرهنگی نمازجمعه شهرستان در راستای کار فرهنگی در کنارهم خواهند بود و ناحیه مقاومت بسیج شوش در نظر دارد مراسمات و برنامه های پیش رو از جمله رزمایش کمک مومنانه و مناسبتها و مراسمات را با کمک امام جمعه محترم شهرستان پیگیری و اجرا نماید.


حجت الاسلام شیخ محمد دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شوش و کرخه  گفت : شاکله و مجموعه سپاه از فعالین در نماز جمعه شهرستان هستند .

حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل امام جمعه ی شهرستان شوش  نیز در جمع بندی این دیدار یادآور شد : : سپاه امتحان خود را پس داده و همیشه مردم به سپاه به چشم امید نگاه میکنند و هر جایی که کاری روی زمین مانده و مشکلاتی در کشور به وجود آمده توسط سپاه و بسیج حل شده است.


 ایشان در ادامه ضمن تاکید بر سخنان رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت : همه ما باید در راستای جهاد تبیین قدم برداریم .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست