04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۱۰۰۸4905

رئیس سواد آموزی شهرستان شوش با امام جمعه دیدار نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ مهدی حمدی

در آخرین روز از هفته ی نهضت سوادآموزی ، رئیس اداره ی سوادآموزی شوش و هیئت همراه با امام جمعه ی شهرستان شوش دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 15 روز چهارشنبه 7 دی ماه1401 حسین داودی رئیس اداره سوادآموزی شهرستان شوش و هیئت همراه با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل دیدار و گفتگو نمود .

در ابتدا رئیس اداره ی نهضت سواد آموزی شهرستان شوش گزارشی از عملکرد یک ساله ی دستگاه خود را تشریح نمود .

 

در ادامه حجت الاسلام شیح مهدی علیزاده امام جمعه ی شهرستان شوش  ریشه‌کنی بی‌سوادی در جامعه را ضروری و بزرگترین خدمت عنوان کرد و اظهار داشت: علم انسان را به قله ی سعادت رسانده و زیربنای توسعه و عمران جامعه با علم میسر است. علم با عمل معنی پیدا کرده و انسان را به اهداف و مسائل ناشناخته رسانده و زمین با وجود عالمان مزین می‌شود.

وی افزود : جایگاه والای معلمان خصوصا آنهایی که در مناطق محروم و کم برخوردار و روستاها در باسوادکردن مردم تلاش می کنند ، نشان‌دهنده ارزش علم است و همه وظیفه داریم زمینه علم آموزی را فراهم کنیم. و من از شما تشکر می کنم اما انتظار دارم که با همکاری همه ی دستگاه ها ابتدا بیسوادان و کم سوادان را شناسایی نموده و سپس تدریس را آغاز نمکائید تا در این شهرستان بتوانیم جشن پایان بی سوادی را بگیریم .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست