03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۱۲۷2212

چرا برخی از مدیران شوش به جایگاه انجمن روزنامه نگاران بی احترامی می کنند؟

به قلم عباس کرم الهی

عصر و شب روز سه شنبه 26 بهمن ما طی چند بار تماس تلفنی از طریق قاسم منصور آل کثیر خبرنگار تلاشگر خبرگزاری مهر از نشست خبری مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مطلع شدم .

موضوع از این قرار بود که این همکار رسانه ای اظهار داشت : قرار است مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روز چهارشنبه 27 بهمن1395 ساعت 9 صبح یک نشست خبری داشته باشد و پس از آن خبرنگاران بازدیدی از کارخانه داشته باشد ، نماز بخوانند ، ناهار بخورند و در نهایت به هر کدام از آنها مبلغ صدهزار تومان اهدا شود ، لذا با توجه به این که بحث اهدا وجه نقد درمیان است دعوت از خبرگزاری های بین المللی و ملی مدنظر است و ایشان را برای گزینش 14 نفر مأمور کرده است و با توجه به این که شما رئیس انجمن روزنامه نگاران هستید از طرف خودم شما را دعوت می کنم به جمع خبرنگاران ملحق شوید .

با این توضیح می خواهم بر مدیرعامل اگر مستقیما این حرف را زده و یا اگر مسئول روابط عمومی چنین تصمیمی را گرفته  نقدی داشته باشد و از قبل گفته باشم کانون توجه من هیچ یک از همکاران رسانه ای و مطبوعاتی نبوده ـ نیست و نخواهد بود .

ابتدا سئوالی از مدیرعامل و یا مسئول روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه دارم و آن این که با توجه به این که می دانید انجمن روزنامه نگاران در شهرستان شوش فعال و پویا است چرا مستقیماً طی نامه ای به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته نشد که قرار است نشست خبری با اهداف مشخص  برگزار شود و ترتیبی اتخاذ گردد که با توجه به محدودیت مثلا از 14 خبرنگار که با نشریاتی نظیر « فارس ـ مهر ـ تسنیم ـ همشهری ـ جام جم و.... » همکاری دارند دعوت شود ؟ آیا تا کنون از انجمن روزنامه نگاران تقاضایی داشته اید که به آن عمل نشده است ؟ از آن گذشته مگر انجمن روزنامه نگاران قرار بوده است چه خبرنگارانی را دعوت کند که عنوان بین المللی و ملی مطرح شده است ؟

((دیشب وقتی موضوع را با یکی از همکارانم در میان گذاشتم که قرار است به خاطر بی توجهی به انجمن روزنامه نگاران از مدیریت نیشکر هفت تپه نقد کنم ؛ ایشان از طرف خودش مرا دعوت کرد که به جمع خبرنگاران ملحق شوم ، در پاسخ ضمن تشکر از ایشان گفتم تا زمانی که صاحب خانه دعوت نکند من نمی توانم در این نشست حضور داشته باشم و چون از طرف پایگاه مقاومت مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای قلعه ی نصیر جهت تهیه گزارش  به آن روستا دعوت شده بودم گوشی را در خانه جا گذاشته و به روستای مذکور رفته و دیگر قابل به پیگیر شدن موضوع نتوانستم باشم )) و امروز که به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی رفتم  از شریف احمدی خواستار حمایت از جایگاه انجمن روزنامه نگاران شدم .

از طرفی جهت روشن شدن مدیریت نیشکر هفت تپه بگویم که پایگاه های خبری تحلیلی « شوش24 ـ شوش نیوز ـ ایران انا ـ صبح شوش ـ نسیم شوش و ... » بیشتر کانون توجهشان به اخبار و رویداهای شهرستان شوش است اما همانند خبرگزاری های « فارس ـ تسنیم ـ مهر ـ ایرنا و ... » در سراسر جهان قابل مشاهده هستند و برای خود مخاطبین وفادار و پایه دارند و شما اگر فردا همین موقع به همین نقد رصد داشته باشید خواهید دید که تعدادبازدیدکنندگان قابل توجهی داشته است . و اگر شوش نیوز اخبار و رویدادهای ایران و جهان را منتشر نمی کند دلیل بر این نیست که به عنوان یک نشریه ای محلی که بازدید کننده ندارد به آن نگاه کنید .

امیدوارم مسئولینی که می توانند جایگاه انجمن روزنامه نگاران را بیش از پیش برای مدیران تعریف کنند از هیچ کوششی دریغ نکنند در غیر این صورت دست ما کوتاه و خرما برنخیل است و روزهای آینده بی احترامی ها به این انجمن بیشتر خواهد شد .

درپایان بار دیگر می گویم نقد من به مدیریت و یا روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفته است که انجمن روزنامه نگاران را به عنوان پایگاه اصحاب رسانه و مطبوعات نادیده گرفته است .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست