04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۷۰۲2671

آیین تودیع و معارفه ریاست فنی و حرفه ای شهرستان شوش برگزار شد

روز یکشنبه 2 مهرماه1396 ساعت 14در آیینی با حضور فرماندار شوش از زحمات حسن رضایی ریاست پیشین فنی و حرفه ای شهرستان تقدیر و حسن هژبری نژاد به عنوان ریاست جدید این اداره منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در این آیین که در محل فرمانداری شوش برگزار شد گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سبب کارآفرینی و رفع مشکل بیکاری می شود.

وی اظهار کرد: در شرایطی که امکان جذب تمام جوانان در ادارات دولتی وجود ندارد با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌توان با ایجاد اشتغال پایدار به رفع مشکل بیکاری در جامعه نیز کمک کرد.

فرماندار شهرستان شوش، ضمن تشویق جوانان این شهرستان به شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای افزود: جوانان می‌توانند از امکانات رایگان مراکز فنی و حرفه‌ای که توسط دولت در کشور مهیا شده، بهره کافی و لازم را ببرند.

وی همچنین از فارغ التحصیلان رشته های فنی خواست تا با فراگیری دوره های فنی و حرفه ای نسبت به افزایش آگاهی و توانایی های خود اقدام کنند.


"نجاتی" ادامه داد: کارآموزان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند به عنوان یک کارآفرین برای خود و سایر افراد جامعه مفید و ثمربخش باشند.

فرماندار شهرستان شوش ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند ریاست پیشین این اداره  از ریاست جدید فنی و حرفه ای شهرستان خواست تا آن دسته از آموزش هایی که نیاز شهرستان می باشند در این مرکز به جوانان آموزش داده شوند.

در پایان از زحمات حسن رضایی ریاست پیشین فنی و حرفه ای شهرستان تقدیر و حسن هژبری نژاد به عنوان ریاست جدید این اداره منصوب شد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست