04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۸۱۰2774

طی حکمی رحیم ظهیری به عنوان سرپرست اداره نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان شوش معرفی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11:30 روز چهارشنبه 10 آبان 1396 در دفتر فرمانداری شهرستان شوش با حضور سيدبهزاد علوي معاون آموزش و نوآوري اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان ، سرپرست اداره نوسازی و تجهیز مدارس مدارس آموزش و پرورش شوش معرفی شد .

به گزارش شوش نیوز ، عبدالامیر خنیفری رئیس اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش ضمن قدردانی از سرپرست فرمانداری شهرستان شوش به خاطر  در اختیار گذاشتن این فرصت اظهار داشت : « مهمانسرای آموزش و پرورش ـ هنرستان خواجه نصرالدین طوسی ـ پیش دانشگاهی 15 کلاسه ـ سالن اجتماعات آموزش و پرورش  و هنرستان شبانه روزی » پروژه هایی هستند که از 60درصد تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته و این در حالی است که در برنامه وبودجه شهرستان شوش هیچگونه اعتباری حداقل برای سالن اجتماعات ، مهمانسرا و هنرستان خواجه نصیرالدین طوسی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند  در نظر گرفته نشده است .


سيدبهزاد علوي معاون آموزش و نوآوري اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص تاریخچه ی دفتر نوسازی مدارس در شهرستان شوش اظهار داشت : دفتر نوسازی مدارس از سال 1383 در15 شهرستان استان به صورت نمایندگی تأسیس شد و برای پیگیری پروژه ها ؛ شوش یکی از همین شهرستان ها بود که نمایندگی  برای آن در نظر گرفته شد که از سال 1389 الی 1391 در خدمت رحیم ظهیری بودیم اما با تغییر مدیریت آموزش و پرورش  و منتقل شدن برخی از مسئولین نمایندگی ها به حوزه ی آموزش و تدریس  در آموزشگاه ها ؛ نمایندگی نوسازی مدارس شوش با نمایندگی شهرستان اندیمشک  ادغام گردید که جا دارد از « بابک رشیدی‌پور سرپرست اداره نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان اندیمشک » قدردانی نمایم که در این مدت امورات شهرستان شوش را نیز عهده دار بود این ادغام وقتی جدیت یافت که محل استقرار نمایندگی نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان شوش به دانشکده ی باستان شناسی داده شد .


وی افزود : خوشبختانه مجددا دفتر نمایندگی شهرستان شوش محقق شد و چون رحیم ظهیری  بومی این دیار است و مسائل را به خوبی رصد می کنمد  و از طرفی در گذشته همین مسئولیت را بر عهده داشته است به عنوان سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس آموزش و پرورش شهرستان شوش معرفی می شود و از فرمانداری شهرستان شوش انتظار دارم که در این راستا مساعدت های لازم  را داشته باشد .

دکتر عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش  با اشاره به طرح معین مدارس اظهار داشت : طرح معین مدارس در دیگر شهرستان‌ها نتایج خوبی به همراه داشته است. انتظار داریم با همدلی و همراهی دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی طرح معین در شهرستان شوش نیز اجرایی شود. و ما قول مساعدت خواهیم داد در این طرح که در واقع می تواند مشکلاتی نظیر « زیبا سازی و سرویس های بهداشتی » مرتفع کند سهیم باشیم .


وی در پایان  در خصوص کلاس های کانکسی گفت : قرار بوده این گونه کلاس ها در سال تحصیلی جاری برچیده شوند اما هنوز 11 مدرسه ی کانکسی وجود دارد و من انتظار دارم تاپایان سال تحصیلی مابقی کلاس های کانکسی برچیده شوند .


در پایان "رحیم ظهیری" به عنوان سرپرست جدید اداره نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان شوش طی حکمی منصوب شد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست