03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۱۵3967

پیام تبریک تفاخ رئیس اتاق اصناف شهرستان شوش به مناسبت روز خبرنگار

ساعت 22سه شنبه 15 مردادماه 1398 رئیس اتاق اصناف شهرستان شوش به مناسبت سالروز شهید محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی را صادر نمود .

متن پیام به شرح زیر است :

هفدهم مرداد ماه، مصادف است با سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا و به رسم آیین اسلامی و ایرانی و به زیبایی در پاسداشت خدمات ارزنده اصحاب رسانه این روز را «روز خبرنگار» نامگذاری کرده اند و فرصتی است که در این روز از زحمات بی‌دریغ ارباب جراید قدردانی شود.

اینجانب بر خود واجب میدانم به احترام و پاسداشت قلم به همه خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی تبریک و شادباش عرض کنم.

بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه تاثیرگذار اصناف در اقتصاد کشور، همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره برده‌ایم؛ لذا این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی و پرتلاشی که در حوزه اصناف شهرمان، به انعکاس اخبار و اطلاعات خادمان جامعه می‌پردازند، تبریک و تهنیت خاص عرض می کنم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی ، شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید و پیروز باشید.

سیدحمیدتفاخ

رئیس اتاق اصناف شهرستان شوش

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست