04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۱۶3823

از برندگان مسابقات دانش آموزی مدرسه ی نمونه دولتی امام حسین(ع) تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 9:45 صبح روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه 1398 با حضور احمد الباجی معاونت پرورشی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش از 12 دانش آموز که در مسابقات «قرآنی ـ فرهنگی و هنری» عنوان کسب نموده اند تجلیل به عمل آمد .

به گزارش شوش نیوز در این دوره از مسابقات  از نظر سطح کلاس ها دانش آموزان کلاس هشتم در مجموع با کسب سه رتبه ی اول ، یک رده ی دوم و یک رتبه ی سومی از نظر تیمی اول ـ دانش آموزان کلاس هفتم با کسب دو مقام اولی و دو مقام دومی در جایگاه دوم تیمی و دانش آموزان کلاس نهم  با یک عنوان اولی یک عنوان دومی و یک عنوان سومی در جایگاه سوم ایستادند .

 

اما محیسن رحیمی فر  که در بخش قرآنی مقام اول نهج البلاغه و در نجش هنری مقام اول طراحی را به خود اختصاص داده است را باید با کسب دو عنوان اولی بهترین دانش آموز دانست .


شایان ذکر است ؛ «امیر حسین موسوی ، امیر حسین اسماعیلی فر ـ دانیال میرزایی و امیر حسین ظهیری دانش آموزان کلاس هفتم ـ محسن رحیمی فر ـ عرفان ناصری مقدم ـ مبین داودی ـ علی بیات و حسین بشکار دانش آموزان پایه ی هشتم و ابوالفضل کرد ـ یزدان دالوند و محمد امین سواری »دانش آموزان پایه ی نهم از دبستان نمونه دولتی امام حسین(ع)  در این مسابقات در رشته های « حفظ قرآن ـ احکام مداحی نهج البلاغه ـ آبرنگ ـ گواش ـ خوشنویسی و کتابخوانی » رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست