04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۲۶2983

فرهنگی، هنری و رسانه

دانش آموزان مقطع متوسطه ی اول از جشنواره ی خیریه ی کتاب بازدید نمودند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ عیسی کرملاچعب

در چهارمین روز از افتتاح جشنواره ی خیریه کتاب شهرستان شوش که در مصلای نماز جمعه در حال برگزاری است ، جمعی از دانش آموزان مقطع متوسطه ی اول از این جشنواره بازدید نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ در این خبر باید از قلم افتادگان آیین افتتاحیه ی این جشنواره یاد کرد تا زحماتی که کشیده شده نادیده گرفته نشود .

اولین دستگاهی که باعث شد این جشنواره راه اندازی شود ، اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان است که اگر کتاب های موجود در جشنواره را در اختیار بانیان قرار نمی داد اکنون شاهد برگزاری آن نبودیم و جا دارد از « دکتر محمد جوروند مدیر کل ، ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی و مرتضی جمشیدی سرپرست معاونت فرهنگی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان» به نیکی یاد کرد .

پس از آن باید از کسانی با شخصیت حقیقی نام برد که صبح و عصر در این جشنواره حضور دارند ، « عادل محمدی ، عاطفه آقاخانی ، حیدری ، حمید منصوری ، ابتسام قاسمی ، عیسی کرملاچعب و ....... »


 اما اشخاص حقوقی نظیر « اداره بهزسیتی ، کمیسیون امور بانوان ، انجمن توانجویان ، شهرداری ، شورای اسلامی شهر ، اداره ی اوقاف ، دفتر امام جمعه و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش » که  با مؤسسه ی خیریه راه زندگی که بنر آن در این جشنواره از دور خودنمایی می کند و نیروی انتظامی با قلم یا قدم خود یاری نمودند .

از دیگر نکات قابل توجه چهارمین روز جشنواره ی خیریه باید به اهداء چند جلد کتاب از مجموعه اشعار مجاهد چنانی تحت عنوان « ماه از ارتفاع می ترسد » اشاره کرد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست