03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۲۷4331

فرهنگی، هنری و رسانه

دعوت انجمن روزنامه نگاران به حضور باشکوه در انتخابات 28 خرداد

به قلم ـ عباس کرم الهی

«این وظیفه ای است الهی، وظیفه ای است ملی، وظیفه ای است انسانی، وظیفه ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه مان باید در انتخابات شرکت بکنیم .» ـ امام خمینی(ره)

در آستانه ی برگزاری انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری و ششمین دوره ی انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم  ؛ انتخاباتی که تضمین کننده «جمهوریت، اسلامیت» ،  استقلال و عزت میهن اسلامی است.

انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش وابسته به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  از مردم «بصیر ، انقلابی ، همیشه در صحنه و ولایتمدار شهر پیامبر باران حضرت دانیال نبی(ع) ـ شهر شهیدان گمنام ، شهر مقاومت و پایدار 8 مهر 1359 و پایتخت تمدن ایران زمین «شوش»  خواست تا با حضور باشکوه در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت کنند.

به گزارش شوش نیوز ؛ سرپرست  انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش در بیانیه‌ای خواستار حضور باشکوه مردم انقلابی و بصیر این شهرستان در پای صندوق‌های اخذ رأی شد.


متن این بیانیه که از سوی عباس کرم الهی  سرپرست این انجمن در شهرستان شوش صادر شده، بدین شرح است:

الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ  أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ  وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ

آن بندگانی که سخن بشنوند و به نیکوتر آن عمل کنند، آنان هستند که خدا آنها را (به لطف خاص خود) هدایت فرموده و هم آنان به حقیقت خردمندان عالمند.

آیه ی 18 از سوره ی زمر

مردم آزاده و سربلند شهرستان شوش که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده ی استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران  افتخار و عظمت آفریده اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه ای دیگر بیافرینند.

قطعا تک تک رای‌های ما در کنار هم به مثابه آجرهایی خواهند بود که بنای امنیت ملی ما را می سازند و ما را غیرقابل شکست می کنند و البته به تجربه هم آموخته ایم که هربار که اتحاد این ملت بزرگ ضربه خورده، اردوگاه دشمن امیدوارتر به نتیجه بخش بودن تهدیداتش شده و شاهد افزایش فشارها و ضربه به منافع ملی بوده‌ایم.

انجمن روزنامه نگاران اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع) از شما مردم « نجیب، بصیر و انقلابی» شهرستان شوش دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور یک پارچه در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با «درایت و هوشیاری» ، توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی نموده و با آرمان های شهدای عزیز به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز، مرهون خون آنهاست تجدید میثاق نمایید.

انجمن روزنامه نگاران ، با تعظیم و تکریم مردم ولایتمدار شوش سربلند که خود را براى حضوری دشمن شکن و «آگاهانه» در انتخابات پیش رو  آماده ساخته است، با سفارش به رعایت ادب و تقوای سیاسی  از آحاد مردم شریف شهرستان شوش دانیال  به خصوص «اصحاب فکر ، فرهنگ و ادب» دعوت می کند تا با مطالعه ی دقیق و شناخت کامل به کاندیدای اصلح که برخوردار از عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی های داخلی در مدیریت کشور و دارای درک مناسب از مسائل فرهنگی و نقش ویژه آن در حل معضلات است و برای ایجاد آرامش و امنیت روحی و معنوی تلاش بیشتری می کند، رأى دهند تا با عنایت ذات اقدس پروردگار، رئیس جمهور آینده با کسب حداکثر آرا از پشتوانه قوى ‏ترى برای حل معضلات و مشکلات کشور برخوردار باشد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست