03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۶۱۶3367

ناصر پیوست جواز ورود به مرحله پایانی جشنواره ی قرآن و عترت کشور را کسب نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ناصر پیوست کارشناس مرکز بهداشت شهرستان شوش و مدیر مجمع اهل بیت به همراه چهار نفر دیگر از استان خوزستان به مرحله ی پایانی بیست و سومین جشنواره ی قرآن و عترت کشورکه در زیباکنار استان گیلان برگزار می شود راه یافت .

به گزارش شوش نیوز ؛ حاج ناصر پیوست در جمع نفرات برتر بخش آوایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در قسمت ترتیل کارمندان دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن کسب مقام اول در مرحله ی اول ؛  به بخش فینال مسابقات کشوری راه یافت .

اسامی پنج نفر برگزیده و راه یافته به مرحله ی پایانی جشنواره :

1 ـ ناصر پیوست ـ  بخش کارمندان ـ  قرائت ترتیل

2 ـ غلامرضا عباسی ـ بخش کارمندان  ـ قرائت تحقیق

3 ـ  زینب جیحونی ـ بخش کارمندان  ـ قرائت ترتیل

4 ـ  شیما قنبریان بسطام  ـ در بخش دانشجویان  ـ قرائت ترتیل

5 ـ رامین مختاری نیا ـ قرائت تحقیق

شایان ذکر است ؛ مرحله ی نهایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهرماه 1397در زیباکنار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می‌شود و جوایز برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره در سه آیین اختتامیه به آنها اهدا خواهد شد. « تندیس، لوح یادبود و جوایز نقدی »  از جمله جوایزی است که به برگزیدگان بخش پایانی جشنواره قرآن و عترت اهدا خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و گروه تئاتر اندیشه  ضمن تبریک به حاج ناصر پیوست به خاطر راهیابی به فینال جشنواره بیست و سوم  دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، آرزوی موفقیت در این بخش را نیز برای ایشان آرزومند است .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست