04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۰۱2589

مسابقه شعرخوانی به زبان عربی به مدت سه شب در تالار نیایش شوش برگزار می شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 1 شهریور 1396 رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در دوبخش مجزا به سئوالات پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز پاسخ داد .

به گزارش شوش نیوز ؛ شریف احمدی در بخش اول به اجرای مسابقه ی شعرخوانی به زبان عربی با دو موضوع «ابوذیه(رباعی)  و قصیده » اشاره کرد و گفت : از 15 تیرماه الی 15 مرداد به مدت یک ماه توسط انجمن شعر عربی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت ارسال آثار به شاعران استان خوزستان و دیگر استان ها اطلاع رسانی شد که در پایان 120 اثر به ایناداره ارسال شد که در بین آثار شعرهایی از شاعران استان های اصفهان و تهران نیز ارسال شده است .

وی افزود : در پایان توسط کمیته ی داوران با ترکیب « دکتر عباس طایی(از استان تهران ) ـ دکتر عدنان قزی و دکتر رسول بلاوی (هر دو از شهرستان اهواز ) و مرتضی حیدری آل کثیر (از شهرستان شوش) » این آثار مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام در بخش « ابوذیه(رباعی) » 12 اثر و در بخش « قصیده » نیز 12 اثر انجام شده که از امشب یعنی ساعت 21:30 چهارشنبه 1 شهریور1396 در تالار نیایش به رقابت می پردازند .

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود خاطر نشان نمود : امشب  در بخش قصیده 6 اثر و در بخش ابوذیه نیز 6 اثر  به مرحله نهایی راه می یابند و پنجشنبه 2 شهریور در دومین شب این مسابقه نفرات اول تا سوم هر دو بخش انتخاب می شوند .

وی در ادامه ی بخش اول سخنان خود به اجرای اختتامیه ی مسابقه ی شعرخوانی اشاره کرد و اظهار داشت : جمعه 3شهریور 1396 اختتامیه ی این مسابقه اجرا و  به نفرات اول یک سکه ی بهار آزادی ـ نفرات دوم یم نیم سکه و به نفرات سوم ربع سکه ی بهار آزادی اهدا می گردد .

شریف احمدی در پایان به شاعران منتخب هر دو بخش به شرح زیر اشارا کرد :

بخش قصیده :

جاسم الصاکی ـ حامد الأصبحي ـ رسول الساري ـ لفته الحموداوي ـ سید ابراهیم الغرابي ـ عارف الحزباوي ـ عبدالسلام الزرگاني ـ عبدالله العمراني ـ کاظم الحمیداوي ـ  مسلم الزهیري ـ مصطفی الدلفي و نیلوفر التمیمیة


بخش ابوذیه(رباعی) :

ابو وسام الطرفي ـ امیر الصاکي ـ ایوب العمراني ـ ایوب الکربلاوي ـ صادق التمیمي ـ  صادق الساري ـ علي السعیدي ـ فیصل الکعبي ـ مجید ضبي ـ محمد الدبي ـ  محمد الکعبي و محمد المشکوکي

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در بخش دوم سخنان خود به برگزاری دوازدهمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن روزنامه نگاران اشاره کرد و در این خصوص تصریح نمود : ساعت 9:30 صبح روز جمعه 3 شهریور 1396 در تالار نیایش این انتخابات با حضور 130 نفر از اعضای انجمن روزنامه نگاران که علاوه بر عضویت در انجمن حق عضویت سال 1396 را پرداخت کرده اند برگزار خواهد شد .

وی در این راستا افزود : از آنجایی که طبق اساسنامه پرداخت حق عضویت حداکثر 72 ساعت قبل از روز انتخابات در نظر گرفته شده لذا فیش های واریز تاپایان مردادماه 1396 قابل قبول می باشد و با توجه به این که از گوشه و کنار شنیده می شود خبرنگارانی که در انجمن روزنامه نگاران عضو نیستند و حق عضویت خود را نیز پرداخت نکرده اند می توانند رأی بدهند ، این موضوع شدیدا تکذیب می شود چون این انتخابات حق مسلم اعضای انجمن روزنامه نگاران است که حق عضویت را پرداخت کرده باشند .

شایان ذکر است : هر عضو از بین 15 نفر از داطلبین هیئت مدیره می تواند به 7 نفر و از بین 4 نفر داوطلب عضویت در بازرسی به دو نفر رأی دهد .

اسامی داوطلبین هیئت مدیره ی دوره ی دوازدهم به ترتیب حروف الفبا :

1 ـ اقدس آل کثیر 2 ـ خدیجه آل کثیر 3 ـ داریوش پارسا 4 ـ مجتبی پناهی ـ 5 ـ مینا جمشیدی فر 6 ـ  زیبا دمادم 7 ـ کریم ستاوی 8 ـ علی سعدی 9 ـ فائقه شیرک 10 ـ منصوره فروغی راد 11 ـ علیرضا کریمی

12 ـ عباس کرم الهی 13 ـ احمد معین 14 ـ سید مهدی موسوی 15 ـ آفرین نظری

اسامی داوطلبین بازرسی به ترتیب حروف الفبا :

1 ـ فضیله آل کثیر  2 ـ جنان پورمنصوری 3 ـ ابتسام چنانی 4 ـ معصومه شیخی زاده

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست