03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۰۲۱4120

فراخوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از شاعران عرب زبان منطقه

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به منظور حضور در یازدهمین جشنواره ی بین المللی شعر رضوی ، شاعران عرب زبان پنج شهر «شوش ـ شاوور ـ فتح المبین ـ حرریاحی و الوان» را فراخواند .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 13 روز شنبه 20 دی ماه1399 رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در گفتگوی کوتاه شاعران عرب زبان شهرستان شوش را برای حضور در یازدهمین جشنواره ی بین المللی شعر رضوی دعوت نمود .

وی در ادامه به آخرین مهلت ارسال آثار شاعران اشاره کرد و گفت : شاعران می توانند اشعار خود را در دو بخش « فصیح و شعبی» حداکثر تا دوشنبه 20 بهمن ماه1399به نشانی الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند .


رضا ذاکری در ادامه اظهار داشت : این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)،یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع)  به میزبانی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار می شود .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با اشاره به جوایز این دوره از جشنواره که در دو بخش فصیح و شعبی اهدا می شوند اظهار داشت : به نفر اول تندیس جشنواره،لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 35/000/000 ریال ،نفر دوم تندیس جشنواره،لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 30/000/000 ریال و نفر سوم تندیس جشنواره،لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 25/000/000 ریال تعلق می گیرد.


وی اضافه کرد: در بخش ویژه پژوهشی به 2 پژوهش برتر بدون اولویت مبلغ 25/000/000 ریال اهدا می شود

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست