03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۷۲۵1259

پخش مستقیم اجتماع بزرگ عاشوراییان حسینی(ع) شهرستان شوش از رسانه ی ملی

فرماندار شهرستان شوش از پخش مستقیم مراسم عزاداری اجتماع بزرگ عاشوراییان حسینی(ع) در هشتیمن روز از ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست هماهنگی برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان حسینی (ع) شوش گفت:این مراسم روز پنجشنبه 30 مهرماه مصادف باهشتم محرم راس ساعت 3بعدظهردرآستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) ازشبکه استانی خوزستان وشبکه های سراسری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بصورت زنده پخش خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان شوش افزود: الحمدلله در سال 93 ایام عزاداری در ماه محرم و صفر با حضور با شکوه و پرشور مردم شوش جلوه ای ازعشق به خاندان عصمت و طهارت را به نمایش گذاشت و پوشش این مراسم ها در شبکه های مختلف تلویزیونی قابل توجه بود.

 

وی افزود: با وجود تجارب مراسم گذشته امیدواریم امسال نیز این مراسم با حضور گسترده مردم و شایسته مقام اهل بیت (ع) برگزار شود.

 

"نجاتی" ادامه داد: تمام مردم بویژه جوانان ومسئولین و هیات ها دست دردست هم بدهند و با یک نگاه و یک هدف عزاداری را به نحو احسن در خور شهرستان شوش با همدلی و همراهی کامل برگزار کنند.

 

فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم و پخش  زنده از طریق شبکه های تلویزیونی فراهم شده است.

 

وی از تشکیل چندین کمیته شامل: کمیته امنیتی وانتظامی ،ترافیکی، حمل ونقل ، پشتیبانی و تبلیغات در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم خبر داد.

 

"نجاتی" حرکت خوب صدا و سیما مرکزخوزستان را برای پخش زنده مراسم عزاداری حسینی  به ویژه درشهرستان شوش رامثبت ارزیابی کرد و ازتلاش های مدیرکل وهمکاران وی تقدیر و تشکرکرد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست