03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۱۳3959

نشست فرمانده ی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به ‌مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه برگزار شد

تهیه و تنظیم - عباس کرم الهی

ساعت ۱۰:۲۰ صبح یکشنبه ۱۳ مردادماه 1398 به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت وایعصر(عج) استان خوزستان آیین تجلیل از خبرنگاران «رسانه ی ملی ، خبرگزاری های بین المللی وملی ، پایگاه های خبری ، نشریات متنی و خبرنگاران خبرگزاری بسیج » در سالن اجتماعات مجمع فجر اهواز برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، حجت الاسلام عبدالرضا رستگاری نماینده ی ولی فقیه در سپاه  حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ضمن تبریک به مناسبت ماه ذیحجه ، ماه ولایت که مناسبت هایی نظیر « ازدواج امام علی و حضرت فاطمه ی زهرا(س) ، عید عرفه ، عید قربان ، انتصاب امیرالمؤمنین و فرندانش به عنوان ائمه ی معصومین(ع) ، روز مباهله، روز اهدا خاتم توسط امیرالمؤمنین و....» را به همراه دارد این مناسبت ها را به شما خبرنگاران تبریک می گویم .

وی در ادامه ضمن عرض خیر مقدم به اصحاب رسانه و مطبوعات  یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار خصوصا شهید محمود صارمی را گرامی داشت و گفت : تجلیل به بهانه روز خبرنگار بهانه ای شد تا من از نزدیک با شما طلایه داران جبهه ی آگاهی دادن به جامعه  ؛ این چهره های نورانی ، مصمم ، مظلوم ، گمنام و خستگی ناپذیر شما اصحاب رسانه و مطبوعات آشنا شوم  و با این دیدار انرژی مضاعفی بگیریم تا بتوانیم در راستای سربازی مولایمان حضرت آقا قدم برداریم .


حجت الاسلام رستگاری سپس به جایگاه خطیر رسانه در جامعه اشاره کرد و یاد آور شد : رسانه در جامعه ی  بشری یک جایگاه بسیار رفیع ، تأثیرگذار دارد و این جایگاه می تواند تحولات و تغیرات فراوانی در جامعه شکل دهد ؛ در این حد که تحلیل گران و اندیشمندان سیاسی قائلند که موفقیت هر مدیر و هر سیاستمدار مبتنی بر آن توانمندی رسانه ای است که در اختیار داریم .

وی افزود : حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بزرگترین سیاستمدار و مدیر جامعه ی قرن بیست و بیست و یکم بر این باوراست که دنیا بر تبلیغات می چرخد و در یک کلام زیبایی دیگر می فرماید ؛«  از دانشگاه است که می شود جامعه را اصلاح کرد و رسانه ها دانشگاه بزرگ جامعه ی ما هستند . » اگر به این جمله ی بسیار زیبا به صورت عمقی نگاه کنیم امام راحل می فرماید «رسالت بزرگ شما اصحاب رسانه همین اصلاح کردن جامعه است » اگر ما به دنبال تشیکل جامعه ی اسلامی و انقلابی هستیم و به دنبال تمکن بزرگ اسلامی هستیم ؛ رسانه یک جایگاه بسیار وزینی در شکل گیری این جمله ی ارزشمند امام خمینی(ره) دارد .


نماینده ی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوستان در تکمیل سخنان خود تصریح نمود: اگر هر کدام از شما خبرنگاران افسری باشید که در مقابله با این جنگ رسانه ای که امروز در تمام دنیا تلاش خود را به کار ببرید قطعا معاندان در مقابل قلم توانمند شما  حرفی برای گفتن نخواهد داشت .

وی افزود : این جلسه به منظور قدردانی از شما خبرنگاران تدارک دیده شده که در حین مظلومیت ؛ اما مقتدرانه در صحنه های مختلف انقلاب زحمت می کشید و خالصانه غرق می ریزید ، بدون هیچگونه ادعایی و انتظاری و یا مطاابه ی خاص و شخصی برای جامعه تلاش می کنید و زحمت می کشید ؛ ان شاالله خداوند اجر و پاداش شمارا به دست صاحب این انقلاب مهدی موعود(عج) اعصا نماید .

حجت الاسام رستگار در ادامه سخنان خود به مهمترین موضوع  این نشست اشاره کرد و اظهار داشت : آن چه برای این جلسه ی مفید به ذهنم می رسد و می توان با استناد به آیات و روایات ؛ به ترسیم و تعیین «فضای مجازی جهانی ، ملی ، منطقه ای ، و استانی »رسید  تا مسئولیت سنگین و خطیر خودمان بیشتر واقف خواهیم شد . امروز ما در چه جهانی زندگی می کنیم؟ شرایط فعلی کشور ما چگونه است ؛ امام علی(ع) می فرماید « انسان عاقل و خردمند حتما باید عالم به زمان خود باشد »اشراف بر تحولات  اطراف خود داشته باشد ، بداند که در اطرافش چه می گذرد و قدرت تجزیه و تحلیل حوادث اطراف خود را داشته باشد ؛ بی توجه نسبت به آنچه که در اطرافش می گذرد نباشد ؛ بداند در منطقه ای که زندگی می کند امروز چه شرایطی حاکم است و وظیفه ی او با این شرایط چیست؟ و در داخل کشوری که زندگی می کند چه می گذرد ؟چون ما نمی توانیم حوادث منقه را تحلیل کنیم بدون آن که بدانیم در داخل کشور ما چه می گذرد و آنچه در مقیاس بین المللی است با کشور خودمان مقایسه کنیم و لذا به ذهنم رسید مهمترین چیزی که می تواند ما را به وظیفه ی سنگین خودمان واقف نماید این است که بدانیم نگاه ما در کجای دنیا قرار دارد و ما به چه سمت و سویی باید حرکت کنیم و وظیفه شما به عنوان خبرنگار در تبیین موضوع ها چیست؟ و این تولید قدرت می کند برای انقلاب اسلامی و ولیعصر(عج) ؛ ما در این راستا شهدایی را تقدیم کر ده ایم قطعا اگر وصیت نامه ی شهدا را مطالعه کنیم همه یک چیز را از ما می خواهند و آن «عزت اسلام ، انقلاب اسلامی و دفاع از  ولایت است »اما چگونه گی  دفاع کردن « از ولایت ، وطن ، ارزش ها و گفتمان ها انقلاب اسلامی» آن چیزی است که ما باید با تجزیه و تحلیل مسائل به آنها پی ببریم و بی شک شما هم جز عزیزانی هستید که اشراف اطلاعاتی دارید لاکن از زاویه ای دیگر بنده به این موضوع نگاه می کنم .

 

نماینده ی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان خطاب به خبرنگاران گفت : خواهران و برادران خبرنگار ؛ امروز در مقیاس بین المللی ؛ انقلاب اسلامی به عنوان تنها گفتمانی که عقبه ی ایدئولوژیکی صدها ساله دارد در میان نخبگان جهان مطرح است ، امروز در مقابل تمام نخبگان دنیای «ماتریالیستی و مادی ، کمونیستی ، سوسیالیستی ، لیبرالیستی و لیبرال دموکراسی و ..... » ؛ الهی و غیر الهی؛ غنی ترین گفتمان به اعتراف مراکز علمی و پژوهشی و مراکز تحقیقاتی دنیای استکبار ؛ «گفتمان انقلاب اسلامی» است . به دلیل این که انقلاب اسلامی مبتنی برفطرت بشریت و تفکر و اندیشه ای است که ریشه در هزاران سال توحید و تمدن دارد و این ریشه ی «لا شرقی لا غربی» ریشه در قرآن و آموزه های نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص)  دارد . نخستین سخن پیامبر اکرم (ص) با مردم این بود که ای « قولوا لا إله إلا الله، تفلحوا» ای مردم! بگویید: «لا اله الا الله» تا رستگار شوید.» ؛ گفتمان انقلاب ریشه در کتاب های آسمانی «صحف ، صحیفه ، تورات ، انجیل ،زبور و قرآن» دارد .که آینده ی عالم متعلق به صالحین است . اگر دنیای استکبار با شعار دهکده ی جهانی تنها چهار دهه است که دهکده ی جهانی را مطرح کرده است و بر این عقیده است که این دهکده باید یک کدخدا داشته باشد و آن کدخدا باید آمریکا باشد .

وی در ادامه خاطر نشان نمود : به اعتراف کارکشته های سیاسی امنیتی آمریکایی نظیر کسینجر ، معتقد است ، قرن هاست که جمهوری اسلامی ایران آینده ی جهان را متعلق به خود می داند ؛ به دلیل این که در کتب آسمانی نظیر قرآن آمده است «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ /// و ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منّت گذارده و آنها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث (ملک و جاه فرعونیان) گردانیم.» به همین دلیل از که استکبار جهانی توان مقاومت در مقابل جمهوری اسلامی ایران را ندارد .همانطور که دشمن از کشور ما رانده شد و از برخی از کشورها نیز رانده شد مرگ تدریجی خود را در مقابل انقلاب اسلامی ایران به شمارش معکوس انداخته است و زمانی که اوباما رئیس جمهور بود اعتراف کرد و در سازمان ملل یک ساعت و نیم علیه فضای مجازی صحبت اعتراض گونه داشت و می گفت « ما فضای مجازی را درست کردیم تا رقبای خود و کشورهای معاند و مخالف خود را از صحنه خارج کنیم اما غنای فکری انقلاب اسلامی ایران چنان ما را تحت فشار قرار داده است که امروز فضای مجازی معنویت گرایی دارد ما را خفه می کند» ، می دانید که گروه های صدهزار نفری ، دویست هزار نفری  و..... دور هم جمع می شوند و گریه می کنند برای آمدن منجی ؛ به گونه ای که غرب به این جمع بندی رسیده است که هیچ موج شکنی نمی تواند این موج معنویت گرایی را بشکند ؛ لذا تمام تلاش خود را برای مدیریت موج معنویت گرایی به کار گرفته ؛ صدها کالج ، دانشگاه و مراکز علمی و آموزشی در آمریکا و اروپا شکل گرفته تا بتوانند این موج معنویت گرایی را امدیریت کنند  و در همین آمریکا به تنهایی بیش از 257 کالج و مراکز علمی در آمریکا ، صدها هزار دانشجو را دارند تقویت می کنند .

 

حجت الاسلام رستگاری افزود : امروز ما کجای کار هستیم ؟چقدر جایگاه حساس خود را بلوکه کنیم ؟ امروز در دنیا اطلاعات حرف اول را می زند ، تمام اندیشمندان و نظریه پردازان دنیا معتقد هستند که کسی می تواند آینده ی جهان را مدیریت کند که جرأت بیشتری داشته باشد و بتواند صحنه های تأثیر گذار را در افکار عمومی جهان مدیریت کند ؛ امروز جنگ نظامی نداریم ، جنگ سخت و نیمه سخت نداریم ؛ امروز جنگ اندیشه هاست به تعبیر مولایمان این جنگ ؛ جنگ اراده هاست ؛ امروز آمریکایی ها در سایت های سری و خیلی سری خود شان معتقد هستند در مقابل انقلاب اسلامی به بی ارادگی رسیده اند و هیچ کاری ازدستمان بر نمی آیدو بعضا از سران اینها اعتراف دارند که اگر این انقلاب همان انقلاب وعده داده شده است دودمان ما را برخواهد چید و هیچکاری از دستمان بر نمی آید الا این که زمان آن تأخیر داشته باشد و این بهترین فرصت برای ما است که بتوانیم تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم ، آسیب شناسی داشته باشیم و بتوانیم این نبوغ خود را تبدیل به قدرت کنیم و به امید خدا این شدنی است .

حجت الاسلام عبدالرضا رستگاری در ادامه خبرنگاران را به مطالعه ی بیانیه ی گام دوم انقلاب حضرت آقا دعوت نمود و در این راستا اظهار داشت : وظیفه ی شما به عنوان رسانه بسیار سخت می شود ؛ چند بار این بیانیه را مطالعه کرده اید ؟چقدر مطالبات حضرت آقا مورد توجه قرار داده اید ؟ امروز انتظاراتی که حضرت آقا شما  به عنوان رسانه دارد و یا من که تریبون در اختیارم است ؛ شما به عنوان فرزند یک رسانه ی گفتاری مانند ما طلبه ها و یا مسئولین که تریبون در اختیار آنها ست ، نشریات شنیداری مانند رادیو و یا رسانه های متنی که روزنامه ها هستند و یا رسانه های دیداری مانند رسانه ی ملی ؛ بدانید خیلی تأثیرگذار هستید و به نظر من رسانه ملی نقش بسیار مهمتری دارد و در واقع شبهه معجزه است و فضای مجازی هم شبهه معجزه است چرا؟ چون معجزه زمان و مکان را صفر می کند و یا به هر دو را حداقل می رساند ؛ رسانه ها می توانند از کاه کوه و از کوه کاه بسازد می تواند دنیای بزرگ رادر یک قاب کوچک شیشه ای  جا بدهد .امروز وقتی حضرت آقا  اندیشمندان و اصحاب رسانه  را  فرا می خواند و این بیانیه ای که زحمات زیادی پای آن کشیده است را مطالعه کنید ؛ مطالبه گری کنید ؛  تحقیق داشته باشید ؛ این وظیفه ی من و شما را سنگین تر می کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : حضرت آقا در این بیانیه استراتژی اش « امید آفرینی» است و در این راستا اصل مخاطبینش «جوانان» هستند ؛ رسانه ها در این مورد  چقدر کار کرده اند ؟

نماینده ی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در پایان سخنان خود به اقتدار ایران و افول آممریکا اشاره کرد و یادآور شد : به یاد دارید روزی آمریکا  به دنبال آن بود که اجازه ندهد کشوری به ایران سلاح نظامی بفروشد  اما الان در سطح دنیا به دنبال آن است  که نگذ ارد سلاح های پیشرفته ی ایرانی  به دیگر کشورها صادر شود که از این بابت هم نتوان بوده است لذا شما خبرنگاران باید از این موفقیت ها و اقتدارهای ایران و انقلاب اسلامی  را منتشر کنید  و حال که انتخابات مجلس شورای اسلامی  را در پیش رو دارید در این زمینه تا می توانید کار کنید و نسبت به روشنفکری مردم برای انتخاب افرادی جوان ، متخصص و انقلابی» فرهنگ سازی ها شروع شود .

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به عنوان دومین سخنران خود با نثار دورد به ارواح طیبه ی شهدا از صدر اسلام تا کنون خصوصا شهدای خبرنگار بلاخص شهید مجلس به نام شهید محمود صارمی  آغاز کرد و روز خبرنگار را به کلیه ی خبرنگاران نشریات « متنی ، صوتی ، تصویر ، فضای مجازی و خبرنگاران خبرگزاری بسیج در مرکز اهواز و شهرستان ها» تبریک گفت و در این راستا خاطر نشان نمود : یکی از برکات این جلسه و این نشست که در جمع خبرنگاران هستیم قشری که سابقه ی کاری آنها مربوط به زمان خاصی نبوده و خبرنگار و مطبوعات و رسانه ی ملی قبل از انقلاب فعالیت داشته و نسل به نسل این قشر پربارتر ظاهر شده اند که به عنوان مثال می توان به فعالیت گسترده ی خبرنگاران در تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و حتی سیل اخیر که خبرنگاران سنگ تمام گذاشتند اشاره کرد .


سردار شاهوارپور در ادامه  خبرنگاران را به تلاش و کوشش برای فراهم نمودن بستر اعتماد سازی برای مردم دعوت نمود و در این راستا اظهار نمود : هر چه بتوانیم  در حوره ی اعتماد سازی  کار کنیم  بی شک به اهداف خود نزدیکتر خواهیم شد ؛ دشمنان به دنبال آن هستند که این اعتماد را خدشه دار کنند و لذا از طرق شبکه های ماهواره ای ، شبکه های اجتماعی در اینترنت و فضای مجازی  در پیام رسان های غیر مجاز به صورت عمقی  موضوهایی را مطرح می کنند و قصد دارند  این اعتماد که سرمایه ی اجتماعی ما را از بین ببرند ، لذا شما خبرنگاران از مجموعه ی تصمیم سازان جامعه هستید  و میتوانید  مسئولین را  وادار کنید که در تصمیمی که گرفته تجدید نظر نماید .

وی افزود : باید تلاش کنیم که این انسجام ملی حفظ شود  و روز به روز  آن را تقویت و پر رنگ تر نماییم ، مجموعه ی خبرنگاران  ؛ چه آنهایی که در رسانه ی ملی تلاش می کنند و چه آنهایی که  نشریات متنی و یا الکترونیکی دارند بدانند که رسالت بزرگی را به عهده گرفته اند در اطلاع رسانی  باید قبول کنیم که خدشه وجود دارد و زمانی این خدشه بر طرف می شود که شما خبرنگاران  اعتماد مردم را به حدی بالا ببرید که برای دریافت اطلاعات  و اخبار مربوط به ایران و جهان  به شبکه های ماهواره ای مراجه نکنند  ؛ این شما هستید که با تبحر ، تج ربه و تخصصی که دارید  آنقدر سطح انتشار اخبار خود را بالا ببرید که مردم به جای ماهواره به نشریات شما مراجعه کنند ؛در این راستا ابتدا آسیب شناسی کنید  ؛ نه سیاه نمایی کنید و نه آنقدردر مورد موضوع  تعریف و تمجید کنید که مردم از مطالب شما خسته شوند و از طرفی اگر یکی دو خبر در مورد یک موضوع را منتشر کردید در روزهای بعد  باز به همان خبر با جا به جایی کلمات منتشر نکنید که اعتماد مردم را از دست خواهید داد .


سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور در ادامه خبرنگاران انتشار اخبار اقتصادی دعوت نمود و در این خصوص تصریح نمود : اکنون بنادر ما مملو از انواع و اقسام کالاها و مایحتاجی است که  وارد کشور شده است اما چرا این مایحتاج از بندر خارج نمی شود ؟ یا اگر وارد می شود چرا وارد بازار نمی گردد که قیمت ها روز به روز بالا نرود ؟ چرا قیمت مرغ بالا رفته است؟ ، این می طلبد  که خبرنگار  جسورانه  وارد عمل شود  ، پیگیری کند  و دلیل یا دلایل را بیابد  و بداند که این نابسامانی ها از چه منبعی نشأت می گیرد ؛ این که یک کارگاه صنعتی یا تولیدی  به جای توسعه  رو به تعطیلی است دلیش چیست؟ خبرنگار باید به سراغ مدیرعامل برود و اگر نیاز بود با دیگر مسئولین تأثیرگذار آن شرکت یا کارگاه صحبت کنند ؛ در حال حاضر صدها  شرکت و کارگاه  داریم که برخی در حال نیمه تعطیل شدند هستند ، برخی کلا تعطیل شده اند  و برخی هم اگر غافل باشند به جمع دیگر کارگاه های نیمه تعطیل  می پیوندند .

وی  در ادامه یادآور شد : استان خوزستان  زر خیز است و از منابع و ظرفیت های بالایی  برخوردار است ؛  تولید گندم خوزستان به تنهایی می تواند قوت 30 میلیون نفر را تأمین کند ؛ 50 درصد شکر ایران از خوزستان تأمین می شود صفی جات ، گل و گیاه ، مرکبات ، لبنیات و... در استان خوزستان حرف برای گفتن دارد اما  با این همه منابع  چرا این استان باید از نظر مشاغل ضعیف باشد ؟ آیا مشکل  در بانک است ؟آیا مشکل در شرکت و یا کارگاه است؟ آیا واردات به حدی زیاد است که به تولیدات داخلی زیان وارد می کند ؟یا کیفیت تولیدات داخلی پایین است ؟ خبرنگاران همانند دوران هشت سال دفاع مقدس و همانطور که اشاره کردم در دوران سیل که سنگ تمام گذاشتند در این بخش هم می توانند تأثیرگذار باشند ، اگر چنین باشید در واقع رسالت خود را به خوبی انجام داده اید و مردم هم صد درصد به چنین خبرنگارانی اعتماد خواهند داشت .

فرمانده ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در تکمیل سخنان خودخاطر نشان نمود : اگر هم می خواهید نقد کنید ، به نقدی که می خواهید به آن بپردازید کارشناسانه به تمام جوانب آن توجه داشته باشید  و نقدی داشته باشید که به جا بوده و علاوه بر آن سازنده باشد ، یک طرف نقد نکنید ، بدن ارائه ی راهکار  نقد نکنید و برای نقدی هم که می خواهید داشته باشید مستندات محکم داشته باشید .

 

وی در ادامه گزارشی از رسیدگی به سیل زدگان و افراد تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در مورد ساخت و سازها و یا تعمیرات منازل آسیب دیده از سیل اشاره کرد و گفت : در سیل آنقدر صحنه زیاد بود که دوربین های خبرنگاران با آن همه تلاش نمی توانستند همه ی سوژه ها را ثبت کنید ولی موج محبت مردم را به خوبی ثبت کردید در این سیل بارها بود که حتی ما یک ساعت در شب هم خواب نداشتیم و تمام تلاش شورای تأمین استان خوزستان در سیل این بود که یک نفر هم تلفات نداشته باشیم و خوشبختانه موفق هم شدیم الان شما سیل هایی که در آمریکا ، اروپا و شرق آسیا مشاهده می کنید آمار تلفات بالایی دارند ولی ما چون تلفاتی نداشتیم هیچ وقت احساس خستگی نمی کردیم .

شاهوارپور در ادامه به شرح وظایف سپاه اشاره کرد و گفت : وظیفه ی سازمانی توسعه ی امنیت در حوزه ی دفاعی است و در حوزه ی دفاع اجتماعی در صورت نیاز به نیروی انتظامی کمک می کنیم اما بعد از این خدمات رسانی به عنوان شاخصه ی رفع محرومیت ها در جامعه است که در این راستا در حال حاضر گروه های جهادی در مناطق سیل زده مشغول ساخت و ساز منازل  افراد تحت پوشش کمیته ی امداد و بهزیستی و یا اشخاصی که توان ساخت خانه را ندارند هستند و در کنار آن خانه های آسیب دیده ی از سیل را نیز یا تعمیر می کنند و یا نوسازی آن را شروع کرده اند و این کار در همه ی شهرستان های سیل زده ی خوزستان دنبال می شود «در سوسنگرد سپاه تهران ـ  در حمیدیه سپاه کرمان ـ اهواز و شهرستان شوش سپاه ولیعصر(عج)خوزستان ـ در باوی سپاه البرز ـ در شوشتر سپاه استان فارس و سپاه شهرستان رامهرمز در شهرستان کارون » به عنوان معین بنیاد مسکن در حال ساخت و ساز هستند در واقع کار اصلی به عهده ی بنیاد مسکن است .

در ادامه مجید منادی مدیر مسئول خبرگزاری تسنیم در خوزستان در ابتدا  پیشنهاد برگزاری دوره های مهارت برای خبرنگاران را داد و گفت : در استان خوزستان اکثر خبرنگاران در کنار خبری که تنظیم می کنند ، با دوربین و موبایل عکس می گیرند ، ویراستاری می کنند لذا پیشنهاد می شود سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان برای خبرنگاران همسو  دوره های مهارت افزایی را برگزار کگند با توجه به این که در پایان امسال ما انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم کارهای تبلیغاتی  می تواند تنویر انتخابات را گرمتر کند و در این را خبرنگاران می توانند تأثیر گذار باشند .


وی در ادامه گفت : پیشنهاد دوم من این است که برای اولین بار همایشی تحت عنوان یادواره ی شهدای خبرنگار خوزستان و همایشی دیگر تحت عنوان یادواره ی شهدای تروریستی 31 شهریور اهواز برگزار شود.

سردار شاهوارپور در پاسخ به پیشنهادات مجید منادی اظهار داشت : ما از  برگزاری همایش شهدای خبرنگار به گرمی استقبال می کنیم و برگزاری این همایش می تواند زمینه ای برای برگزاری کنگره ی سرداران شهید استان خوزستان در سال 1400 باشد و لذا برای برگزاری همایش شهدای خبرنگار استان خوزستان از بیت  اصحاب رسانه و مطبوعات هیئت امنایی  مشخص شود که پیگیری های لازم را داشته باشد و علاوه بر آن با برگزاری یادواره ی شهدای تروریستی 31 شهریور نیز موافق هستم .

فروغی از خبرنگاران سیمای خوزستان ـ نماینده سیمای مرکز آبادان ـ عباس کرم الهی از طرف خبرگزاری بسیج و ..... خاطراتی از خبرنگاری را مطرح و در نهایت به نیازمندی های یک خبرنگار اشاره کردند .

پایان بخش این نشست ، تجلیل از خبرنگاران نشریات خوزستان بود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست