03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۰۲4130

حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در هشتمین جلسه ی آموزش خبرنگاری

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

عکس ـ علی کُرد

در حالی که نیم ساعت از هشتمین جلسه ی کارگاه آموزش خبرنگاری «یادواره ی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» سپری شده بود ؛ سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به صورت سرزده وارد پلاتوی شهید احمد حیاری شد و دقایقی نظاره گر نحوه ی تدریس مدرس کلاس شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 19 پنجشنبه 2 بهمن ماه1399 رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به صورت سرزده وارد پلاتوی شهید احمد حیاری محل برگزاری بیستمین کارگاه آموزش خبرنگاری ، یادواره ی سردار دلها شد و پس از اینکه دقایقی بر نحوه ی تدریس عباس کرم الهی پیشکسوت مطبوعات و رسانه نظارت نمود با کارآموزان خبرنگاری جملاتی را در میان گذاشت .

وی در این راستا افزود : چند سال پیش یکی از گویندگان خبر از تهران به شوش آمده بود و یک جلسه آموزش خبرنگاری را با برخی از خبرنگاران داشت ، آن زمان من مدیریت تالار نیایش را بر عهده داشتم و با توجه به این که در کلاس های عباس کرم الهی شرکت کرده بودم وقتی در این کلاس یک جلسه ای حضور یافتم به تدریس شیرین پیشکسوت مطبوعات شوش پی بردم ، چون ایشان به جزئیات می پردازد تا کارآموز تمام مطالب را بیاموزد در حالی که آن گوینده ی خبر به کلیات اشاره کرد و برای خبرنگاران شوش نکات آموزنده ای نداشت و برای تازه کارها نیز مبهم بود .


سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش خطاب به کارآموزان گفت : اگر شما نهایت استفاده از این استاد  ببرید و خانواده ها هم وسایل مورد نیاز را برای شما تهیه کرده و از شما حمایت و پشتیبانی کنند بی شک در آینده در سطح کشور و استان خوزستان قلمتان در راه رضای خدا به مردم یاری رسان خواهد بود .


عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و مدرس این دوره ضمن قدردانی از رضا ذاکری به سرفصل های این جلسه اشاره کرد و تصریح نمود : امزور ما در مورد صفحه آرایی روزنامه و مجله کلاس را شروع کردیم و در ادامه کارآموزان را با انواع بروشور ،کاتالوک ، خبرنامه ، ویژه نامه و... آشنا نمودیم و اشاره ای هم به ستون بندی در نشریات ، انتخاب لوگو برای نشریات داشتیم و در پایان تعدادی از عکس های راهپیمایی های دوران انقلاب اسلامی در شهرستان شوش را در معرض دید کارآموزان قرار دادم .


شایان ذکر است بنا به پیشنهاد رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش یک عکس دسته جمعی که در دست هر نفر تصویر از شهدا و یا از دست رفته گان خانواده ی رسانه و مطبوعات قرار داشت به یادگار گرفته شد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست