04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۲۰۱4266

دومین جلسه ی هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

همزمان با سالروز تولد شیخ اجل مصلح الدین سعدی و سالروز درگذشت سهراب سپهری شاعر، نویسنده و نقاش ، دومین جلسه ی هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران با سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 21:30 چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه1400 با حضور مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و « عباس کرم الهی ـ دکتر علیرضا کریمی ـ مجتبی پناهی ـ کریم ستاوی و فائقه شیرک» دومین جلسه ی هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران برگزار شد .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  در ابتدا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه و عرض تسلیت به مجتبی پناهی پیرامون هدف برگزاری این جلسه گفت :آخرین انتخاباتی که بر اساس اساسنامه ی انجمن روزنامه نگاران برگزار شده است شهریورماه 1396 بوده و این هیئت مدیره می بایست در سال 1398 سیزدهمین دوره را برگزار می کرد و در سال 1400 برای برگزاری چهاردهمین دوره برنامه ریزی می کردیم اما بنا به دلایلی انجمن غیر فعال شد در حالی که تا قبل از این زمان یک انجمن پویا و فعال بوده و در نظر داریم این انجمن را مجددا به آن روزهای خوب خود برگردانیم .


وی افزود : اولین انتظاری که از این هیئت مدیره دارم فراهم نمودن فراهم برای عضوگیری جدید بر اساس مفاد اساسنامه است و در ادامه هم اساسنامه ی انجمن بازنگری شود تا مقدمات برای برگزاری سیزدهمین دوره ی انتخابات مهیا شود .


در ادامه پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات زیر مصوب شد :

1 ـ مصوب شد که انجنمن روزنامه نگاران از روز شنبه 4 اردیبهشت ماه با اعلام فراخوان در فضای مجازی ثبت نام از علاقه مندان به حرفه ی خبرنگاری را شروع نماید که در این راستا «رابطین خبر کانون های فرهنگی هنری مساجد ـ مسئولین روابط عمومی ادارات ـ فعالان فرهنگی و فرهنگی در فضای مجازی ـ اساتید دانشگاه ـ مسئولین واحد خبر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج » در اولویت ثبت نام قرار دارند .

2 ـ مصوب شد با همکاری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش وسایل انجمن روزنامه نگاران روز شنبه 4 اردیبهشت ماه1400 به خانه ی هنرمندان جا به جا شوند تا انجمن بتواند جلسات خود را برگزار نماید .

3 ـ مصوب شد که اساسنامه ی انجمن روزنامه نگاران در اولین فرصت بازنگری و نتیجه ی آن به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مکتوب داده شود .

مصوب شد که پرونده های اعضای انجمن روزنامه نگاران که ساماندهی شده اند بر اساس مفاد اساسنامه بازنگری شوند .

5 ـ مصوب شد که انجمن روزنامه نگاران کارگروه جهادگران خبر را فعال نمایند وبرای  شناسایی مسائل و مشکلات حوزه ی شهری و روستایی  به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی نماید .

6 ـ مصوب شد که کمیته ی آموزش انجمن روزنامه نگاران یک دوره کارگاه آموزش خبرنگاری در سطح مقدماتی و یک دوره کارگاه  آموزش خبرنگاری در سطح پیشرفته را در اولین فرصت پس از رهایی شهرستان شوش از وضعیت های قرمز ، نارنجی و زرد برگزار نماید .

7 ـ مقرر گردید پس از بازنگری اساسنامه مسئولیت ثبت نام از داوطلبین هیئت مدیره و بازرسان سیزدهمین دوره ی انجمن روزنامه نگاران به عهده ی عباس کرم الهی باشد .


جلسه پس از 40دقیقه با ذکر صلوات به کار خود پایان داد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست