03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۲۱۰4278

با آموزش تخصصی حوزه ی خبرنگاران ، رسانه و فضای مجازی می توان ترفندهای دشمنان را باطل نمود

به قلم ـ عباس کرم الهی

حفظ ارزش‌ها، مقابله با جنگ نرم دشمن، مقابله با  هجمه فرهنگی دشمنان و حفظ آرمان‌های انقلاب، مقابله با ناهنجاری‌های جامعه، ایجاد مقررات و اجرای قوانین توسط مردم در بحث نظم و انضباط اجتماعی از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران است.

انقلاب همواره مورد هجمه تهدیدات در حوزه های مختلف بوده و دشمنان با تهدیدات نرم و ‏تهدیدات فرهنگی و شبیخون فرهنگی درصدد تخریب آن هستند.‏ رسانه ها باید پیام حاوی «اسلام ناب و ارزش های جامعه» را به دنیا منتقل کنند تا دشمنان اسلام نتوانند به ارزش های اسلامی بی حرمتی نمایند.

وظایف رسانه ها امروز پیشگیری از «برنامه های جدید دشمن ، توجه جدی به نیازهای فکری ، فرهنگی و ارزش های بومی شهرستان و بالا بردن آگاهی آحاد مردم در جهت شناساندن توطئه های دشمنان و مقابله با جنگ روانی است » . در مقابل ‏جبهه ی رسانه های استکبار جهانی و بنگاه های دروغ پراکنی ، نیروهای رسانه ای انقلاب اسلامی قرار دارند که در ‏دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران باتمام توان ایستاده اند‎.


کار خبرنگاران ؛ فرهنگ‌سازی است . با فرهنگ سازی مناسب علاوه بر انتقال روحیه ی انقلابی به مردم در جهت توسعه ی فرهنگی شهرستان می توانند گام بردارند.‏ رسانه ها امروز ابزار قدرت و صاحب نفوذ و تاثیرگذار هستند و باید از این تاثیرگذاری آنها در راستای احیای جامعه و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی استفاده شود.

شهرستان شوش ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف « مذهبی ، گردشگری ، کشاورزی ، صنعتی ، تولیدی ، دفاع مقدسی و.... » دارد که می توان با بهره گیری از این ظرفیت ها و ابزار رسانه و اجرای یک کار تخصصی و رسانه ای منسجم در مسیر ‏معرفی صحیح و دقیق و درنهایت توسعه ی شهرستان شوش گام برداشت.‏

در حال حاضر حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل  امام جمعه ی شهرستان شوش به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی و مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به عنوان دبیر این شورا با حمایت از انجمن روزنامه نگاران می توانند زمینه را برای آموزش تخصصی حوزه خبرنگاری و رسانه  ؛ توسط اساتید مجرب برای «فعالان فضای مجازی و همچنین مدیرمسئولان پایگاه های خبری داخلی شهرستان » را فراهم کنند تا اجازه ندهیم دشمنان با جنگ نرمی که آن برای پایین آوردن مشارکت مردمی در روز انتخابات تقویت کرده اند به اهدافشان برسند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست