04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۳۰1811

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت نمایشگاه نقاشی پنج نفر از هنرمندان شوشی در جوار آستان مقدس دعبل خزایی به مدت 7 روز در معرض دید عموم قرار گرفت .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکاس ـ سجاد لطیفی ـ عباس کرم الهی

به گزارش شوش نیوز ، توسط یک تیم پنج نفر به سرگروهی کبری حمیدآبادی و با همکاری دفتر بقعه ی آستانه ی دعبل خزایی به مناسبت دهه ی کرامت  نمایشگاه نقاشی ، عکس و ایستگاه نقاشی کودک در خیابان شهید دانش  از روز دوشنبه 25 مرداد1395 لغایت امروز یکشنبه31 مرداد1395 به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار گرفت .

کبری حمیدآبادی سرگروه این تیم پنج نفره یک روز مانده به جمع آوری این نمایشگاه در گفت و گو با شوش نیوز گفت : در این نمایشگاه که آثار هنری پنج هنرمند فعال انجمن هنرهای تجسمی  در عرصه نقاشی و عکس از جمله : « سپیده و سارا کرمیان نژاد ، دیانا خنیفر  شیرین برومند و اشکان زاهدی کیا » در آن به نمایش گذاشته شده است ،

وی افزود : به خاطر کمی جا و همچنین تعداد افراد شرکت کننده در مجموع بیش از 40 اثر شامل « نقاشی با آبرنگ ، طراحی سیاه قلم در موضوعات مختلف اجتماعی و طبیعت و عکس از مناظر  در معرض دید بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه توجه به آثار هنری فراموش شده در رشته نقاشی می باشد که امیدوارم برگزاری چنین نمایشگاههای در سطح شهر بتواند گامی مؤثر در راستای شکوفا سازی استعداهای ناب علاقمندان به این رشته هنری باشد .


حمیدآبادی در ادامه با اشاره به استقبال نسبتاً خوب همشهریان شوشی از این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه از روز دوشنبه 25 مرداد1395به مدت هفت روز و همه روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر جهت بازدید علاقمندان به هنر نقاشی دایر بود و امروز یکشنبه 31 مرداد 1395 تا ساعت 21 شب دایر است .

وی در پایان از همکاری شریفی مسئول دفتر آستان مقدس دعبل خزایی ، اداره ی اوقاف و امور خیریه و پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز تقدیر و تشکر خود را اعلام نمود .


 

سارا و سپیده کرمیان ، دیانا خنیفر ، شیرین  برومند و اشکان زاهدی کیا به صورت جداگانه در گفت وگو با شوش نیوز مشترکاً عنوان نمودند : با توجه به این که در این رشته فعال هستیم اما در کنار آنها در نظر داریم  در انجمن های  روزنامه نگاران خوشنویسی ثبت نام کنیم و با توجه به عشق و علاقه ی وافر به « روزنامه نگاری ، عکاس خبرنگار و خوشنویسی » این هنرها را نیز تجربه کنیم .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست