04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۷۱۱4537

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از آغاز به کار نمایشگاه دائمی فرهنگ و هنر در آینده ی نزدیک خبر داد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن اعلام این خبر گفت : این نمایشگاه با همکاری اداره ی اوقاف و امور خیریه در جوار امام زاده عبدالله بن علی(ع) و دعبل ابن علی خزاعی دایر می گردد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10 صبح روز یکشنبه 11 مهرماه1400 با حضور مهدی اسلامی پناه عضو شورای اسلامی شهر شوش ، دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش خبر داد : به زودی «نمایشگاه دائمی فرهنگ و هنر شهرستان شوش» با همکاری محمدحسن پورنعمت رئیس اداره ی اوقاف و امور خیریه ی شهرستان شوش در ضلع شمالی امام زاده ی عبدالله بن علی(ع) و دعبل ابن علی خزاعی آغاز به کار می کند .


وی افزود : در جلسه ی شورای فرهنگ عمومی که در مهرماه برگزار می شود این موضوع مطرح شده و در صورتی که به تصویب برسد از این به بعد به مناسبت های مختلف «هنرمندان ، اصحاب رسانه ، کانون های فرهنگی و هنری » می توانند  در این محل اقدام به برپایی نمایشگاه با موضوع « فرهنگی ، هنری ، مذهبی و علوم دینی» با هماهنگی های قبلی داشته باشند .


شایان ذکر است دایر نمودن نمایشگاه دائمی فرهنگ و هنر یکی از آرزوهای بلند جامعه ی فرهنگ و هنر بوده که تاکنون محقق نشده است ، امید است با پیگیری های سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این آرزوی بلند برآورده شود . ان شاءالله


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست