04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۴۲۱3934

پرونده ی شانزدهمین جشنواره ی بین المللی تئاتر عربی استان خوزستان با برگزاری آیین اختتامیه بسته شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

پرونده ی شانزدهمین جشنواره ی بین المللی تئاتر عربی استان خوزستان با معرفی  نمایش «الباشا» نوشته ی سیدعدنان طاهری و کارگردانی هاشم عساکره کاری از انجمن هنرهای نمایشی شادگان به عنوان کار برگزیده خاتمه یافت .

به گزارش شوش نیوز از مجموع 10 نمایشی که از استان خوزستان ، تهران و کشور عراق ذر این جشنواره به رقابت پرداختند ، نمایش «البحر یبقی بحر»  یا به عبارتی دریا دوباره دریا به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی عبدالکاظم شیاعی کاری از گروه نمایش شمس الشموش شهرستان شوش روز سه شنبه 25 تیرماه 98 ساعت 16:30 در سالن ارشاد شهرستان شادگان اجرا شد و در آیین اختتامیه وقتی که بیانیه ی داوران قرائت شد این گروه همچنین سال های گذشته عناوینی را کسب نمود .

عبدالکاظم شیاعی که علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر نیر هنرنمایی کرد  به همراه فاطمه طرفی علیزاده مفتخر به دریافت لوح تقدیر بازیگری ؛ هدا لطیفی لوح تقدیر  موسیقی و نور و گروه فرم این نمایش موفق شد لوح تقدیر بهترین گروه فرم جشنواره را کسب نماید .


به همین منظور رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ساعت 23:30 پنجشنبه 27 تیرماه طی تماس تلفنی این موفقیت را به کارگردان و بازیگران نمایش«البحر یبقی بحر»  تبریک گفت و اعلام نمود که برای این گروه یک بنر تدارک می بیند .


همچنین روابط عمومی گروه تئاتر اندیشه به مدیریت عباس کرم الهی این موفقیت را به عبدالکاظم شیاعی ، فاطمه طرفی علیرضا ، هدی لطیفی و گروه فرم منظم گروه شمس الشموس تبریک گفت و آرزوی موفقیت در آینده را نیز برای این گروه از خداوند متعال مسئلت نمود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست