04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۰۵3948

نمایش گاومیش چهارمین شب اجرای عمومی خود را پشت سر گذاشت

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 22:20جمعه 4مردادماه1398 نمایش گاومیش نوشته ی رحیم رشیدی تبار به کارگردانی مهدی شوهانی کاری از گروه نمایش قهقهه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، چهارمین شب اجرای عمومی خود را در پلاتوی استاد سید جلال حسینی پشت سرگذاشت .

در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ؛ سه سرباز ایرانی در نقطه ی صفر مرزی در یک خانه ی روستایی به نوبت در حال دیده بانی و انجام وظیفه هستند . در یک بمباران ؛ ترکش باعث قطع شدن پای گاومیش صاحب خانه ی روستایی می شود ، از اینجا به بعد داستان نمایش وارد مسیر تازه ای می شود که .......


نمایش گاومیش در چهارمین شب که با حضور رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش اجرا شد ؛ قاسم لطیف «استوار کریمی » ـ حامد تقویان«ایرج» ـ مصطفی کرمی«سهراب» حسین فرخی«یعقوب» ـ  محمد دیناروند«دکتر» ـ زیبا فلاحتی«ننه صابرین» و مهدی شوهانی در نقش «هویچم» بازی داشتند .


معرفی عواما فنی :

علیرضا رضایی«مدیرصحنه» ـ محمد محبی«افکتور» ـ مهدی رفاهی«نورپرداز» ـ الهام خسرائی«گریمور» ـ مرتضی جادری ،جواد ملیانی،مسعود کرم الهی ، میلاد رحیمی، مهدی خوش خلقی و نجمه احمدی صدر«تدارکات» ، مهدی درویشی «فیلمبردار» و مینا فلاحتی«عکاس»


 

شایان ذکر است این نمایش یکی از نامزدهای سی و یکمین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان است که در صورتی در مرحله ی بازبینی مورد تأیید هیئت داوران قرار بگیرد در بخش مسابقه ی جشنواره که به میزبانی شوش برگزار می شود اجرا خواهد شد .

لازم به توضیح است مصطفی فرهاد  از بازیگران و کارگردانان شهرستان شوش  در شب های اجرای نمایش گاومیش به عنوان مجری به معرفی نمایش و بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش می پردازد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست