04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۰۹3955

رضا ذاکری از آغاز کلاس های اوقات فراغت تابستانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش خبرداد

مینا جمشیدی فر ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 9 مردادماه 1398  همزمان با روز اهدا خون و روز صدا و سیما ، سپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از آغاز کلاس های اوقات فراغت تابستانه خبر داد .

به گزارش شوش نیوز ؛ رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ضمن اعلام آغاز کلاس های فرهنگی و هنری اوقات فراغت تابستانه گفت : با توجه به تعطیلی مدارس و شروع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وقتی که رشته های مورد علاقه ی خود را در آموزش های بخش خصوصی نمی یابند جهت طی نمودن این دوره ها به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه می کنند .

وی افزود : اولین دوره ی آموزشی که در سالن اجتماعات شهید حیاری روزهای دوشنبه ی هر هفته برگزار می شود کلاس آموزش داستان نویسی است که زیر نظر امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان این اداره با حضور بیش از 30 نفر کارآموز آغاز شده است .در همین راستا خانم کلهر نیر یک دوره کلاس نویسندگی را در همین سالن روزهای یکشنبه ی هر هفته مدیریت می کند .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس به ورکشاپ عکاسی با موبایل اشاره کرد و گفت : این کلاس  زیر نظر نادر باجوروند از انجمن فیلم و عکس این اداره در دفتر کارشناس فرهنگی اداره شروع شده که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است .


رضا ذاکری آغاز آموزش بازیگری تئاتر توسط پیشکسوت تئاتر و رسانه را یکی دیگر از این دوره های آموزشی معرفی کرد و در این راستا تصریح نمود : همزمان با آغاز نمایشنامه خوانی (روخوانی) تراژدی پروانه ؛ زیر نظر عباس کرم الهی آموزش بازیگری با مجوز این اداره روزهای زوج هفته از ساعت 19 الی 21 در سالن اجتماعات شهید حیاری به صورت رایگان آغاز شده است و خوشبختانه این کلاس هم مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است .


وی همچنین در این راستا افزود : در زمینه ی موسیقی هم باید گفت که تمرینات نوازندگی برای آماده شدن گروه برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه ی سی و یکمین جشنواره ی تئاتر خوزستان از دیگر برنامه های این اداره می باشد که روزهای شنبه و دوشنبه ی هر هفته از ساعت 21 الی 23 در سالن اجتماعات شهید حیاری برگزار می شود .

رضا ذاکری در پایان به ارسال چهار نمایش از هنرمندان تئاتر شوش به دبیرخانه ی سی و یکمین جشنواره یتئاتر خوزستان اشاره کرد و گفت : برای رقابت در بخش مسابقه ؛ نمایش های« گاومیش به کارگردانی مهدی شوهانی ـ پرتقالی که از درخت سیب افتاد به کارگردانی بهرام آریانفر ـ کافه بیلیارد به کارگردانی حامد تقویان و  مطبخ خانه ی گلستان به کارگردانی لیلا هاشمی »ارسال شده اند ضمن این که در بخش خیابانی هم سه گروه آمادگی خود را اعلام نموده اند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست