04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۱۱۶4246

اولین جلسه سرپرستان گروه های نمایشی شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اولین جلسه ی سرپرستان گروه های نمایشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در لاوی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 17 روز دوشنبه 16 فروردین ماه1400  اولین جلسه ی سرپرستان گروه های نمایشی « سایه سار ـ جنت الحسین(ع) ـ صوت الغریب ـ مهتاب ـ آپادانا ـ بچه های ایرونی و دریچه »با حضور مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، محمد دیناروند کارشناس هنری ، سینمایی و سمعی و بصری اداره و مهدی کریم پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی در لاوی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد .

مهدی کریم پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک سال نو به سرپرستان گروه های نمایشی به انتظارات خانواده ی تئاتر از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت : در شهرستان شوش زیر ساخت ها به حدی ناکافی است که یک گروه نمایشی باید خود به فکر تجهیزات مورد نیاز نظیر « نور و صدا » باشد .


وی افزود : انجمن هنرهای نمایشی انتظار دارد که اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه هایی که در نظر گرفتنه می شود حمایت و پشتیبانی نماتید و نسبت به سایر رشته های هنری به نمایش نگاه ویژه ای داشته باشید .

ولی در پایان اظهار داشت : در حالی که شهرستان شوش با میزبانی سی و یکمین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان ثابت کرد که شرایط میزبانی یک جشنواره را دارد لذا انتظار داریم که با رایزنی هایی که با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به عمل می آید قول میزبانی یک جشنواره به هنرمندان شوش داده شود .

مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به شعار سال که به فرموده ی مقام معظم رهبری تحت عنوان « تولید ـ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری شده است ما هم در زمینه تئاتر باید بیش از پیش به تولید نمایش های فاخر بپردازیم و برای رسیدن به این هدف باید دست در دست هم بگذاریم و موانع را یکی پس از دیگر از سر راه برداریم ، اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در حد توان  از گروه های نمایشی برای تولید نمایش های فاخر پشتیبانی می کند .


وی در پایان گفت : بعد از رهایی از ویروس منحوس کرونا از شما هنرمندان انتظار دارم با حضور مستمر خود ، تعامل و همکاری داشته باشید .

شایان ذکر است « محمد دیناروند کارشناس هنری ، سینمایی و سمعی و بصری اداره و نماینده ی گروه نمایش جنت الحسین(ع) ـ عبدالحسین رسته خاک پیشکسوت تئاتر و سرپرست گروه نمایش سایه سار ـ حسین یلالی سرپرست گروه  نمایش مهتاب ـ بردیا آریان فر سرپرست گروه تئاتر بچه های ایرونی ـ محمد سگوند سرپرست گروه نمایش آپاداناـ ناجی عباسی نیا سرپرست گروه نمایش صوت الغریب ـ محمود بالویی از پیشکسوتان تئاتر شهرستان شوش ـ بهرام آریانفر سرپرست گروه دریچه ـ مصطفی فرهادمهر از بازیگران برجسته  و....» به نوبت به مشکلات تئاتر شهرستان شوش اشاره کردند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست