04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۲۳4317

ستاد تبلیغاتی سیده آیدا تفاخ افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ  عباس کرم الهی

ستاد تبلیغاتی سیده  آیدا تفاخ نامزد  ششمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر شوش با حضور جمعی از هنرمندان در نرسیده به میدان شهدای هفتم تیر افتتاح شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 23:15 شنبه 22 خردادماه 1400 با حضور جمعی از شهرمندان از جمله هنرمندان رشته های هنری « تئاتر ، موسیقی ، خوشنویسی و شعر و ادب فارسی » ستاد تبلیغاتی سیده آیدا تفاخ فرزند  مرح.م  حاج سید مهدی تفاخ چهره ای شناخته شدئه در این دیار با سخنرانی  عبدالرضا برهانی از فعالان سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان شوش افتتاح شد .

حاج عبدالزهرا برهانی ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز میلاد کریمه ی کریمه اهل بیت ، شفیعه روز جزا حضرت فاطمه ی معصومه(س) که از حضرت امام جعفرصادق(ع) روایت است که می فرماید : « بهشت هشت در دارد که سه در آن به سوی قم است. بانویی از فرزندان من در آنجا وفات می کند که نامش فاطمه دختر موسی است. همه شیعیان ما به شفاعت او وارد بهشت می شوند.» حضرت فاطمه معصومه(س)، دختر امام موسی بن جعفر(ع) و نجمه خاتون است. ایشان اوّل ذی القعده سال ۱۷۳هـ . ق در مدینه منوّره به دنیا آمد .


وی افزود : عبارت «یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه فإنّ لک عند الله شأن من شأن» یکی از عبارت هایی است که در زیارتنامه حضرت فاطمه ی معصومه (س) آمده و از این جهت که این زیارتنامه از سوی معصوم صادر شده بسیار محل تامل است.این روز  به نام دختر نام گذاری شده لذا این روز را به همه ی دختران خوب کشورم ایران ، استان خوزستان و شهرستان شوش دانیال نبی(ع) تبریک می گویم .


این فعال سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان شوش در تکمیل بخش اول سخنان خود اظهار نمود : از این که در چتین شبی  بین شما هنرمندان حضور دارم و بناست ان شاالله نکاتی را در مورد انتخابات 28 خردادماه1400 داشته باشیم مسرورم ؛ نکته ی اول این است که وظیفه و تکلیف ما در خصوص شرکت در انتخابات است ، اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم چه انتخبات ریاست جمهوری و چه انتخابات شورای اسلامی و یا مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، دیگران به جای ما انتخاب می کنند و تصمیم سازی خواهند کرد . با عدم حضور ما و با رأی ندادن ما به دیگران این اجازه را می دهیم که برای شهر ما تصمیم سازی کنند لذا ، تأکید بر این است که همه ی ما هم خودمان در انتخابات شرکت کنیم و هم را تشویق به حضور در انتخابات کنیم .


برهانی در ادامه به نکته ی دوم یعنی انتخاب نامزد اصلح اشاره کرد و تصریح نمود : هر چند با نسبت به قوانین شورای شهر نقد داریم در این قانون خلع هایی وجود دارد ، پیشنهاداتی وجود دارد ولی اجرای صحیح قوانین مورد انتظار ماست ، قانون زمانی اجرا می شود که مجری خوب انتخاب شده باشد ، کسی که مقید به قانون باشد ، کسی که وظیفه ی خودش را می داند که از حقوق من و شمای شهروند دفاع کند ، لذا سیده آیدا تفاخ می تواند یکی از آن هفت نفری باشد که پیگیر حقوق شهروندی ما باشد چرا؟ چون رشته ی حقوق را خوانده ، چرا ؟ چون حقوق کار کرده است ، قانون را به خوبی می شناسد ، دلسوز و پیگیر است ؛ اهل شور و مشورت است همانگونه که در شعار انتخاباتی اش  نوشته شده «مشورت و عمل» ؛ همت می خواهد که هم ایشان و شش نفر دیگر را که واقعا دلسوز شهر شوش باشند را راهی شورای شهر کنیم .


وی در ادامه انتظارات خود را به عنوان یکی از دلسوزان این دیار از سیده آیدا تفاخ  بازگو نمود و گفت : انتظار ما این است که از حقوق شهروندی مردم شوش دفاع کنید ، شوشِ ما استعدادهای زیادی در زمینه های مختلف دارد ، شوش ما ظرفیت های فراوانی دارد ؛ انتخاب خوب ما در شناسایی افرادی که واقعا دلسوز شهر باشند و از ظرفیت های شهر شوش شناخت کافی داشته باشند ، اهل پیگیری و اهل مطالبه گری باشند ، می توانند با انجام شده های عمرانی شوش را محقق نمایند و این شندنی است در صورتی که ما افراد را خوب بشناسیم ، پس وظیفه ی ما به عنوان شهروند اگر بخواهیم مشکلات شهری ما در حوزه ی « المان ـ فضای سبز ـ نمای شهری ـ تعامل های بین شهرداری و شورا و سایر دستگاه ها » که الان به عنوان یکی از مشکلات شهری مطرح شده ، محقق شود ، این است که در انتخاب افراد درست عمل کنیم ؛ افرادی که واقعا دلسوز انتخاب کنیم و کارشناس ، کاردان و ذخیره های شوش را بشناسند از بین این افراد انتخاب کنیم و این شدنی است .


وی در ادامه به سومین و آخرین نکته ی خود که انتظار از شورای اسلامی دوره ی ششم است اشاره کرد و تصریح نمود : از شورای ششم انتظار داریم که در انتخاب شهردار دقت کنند و از فرزندان شوش انتخاب کنند ، شوش استعدادهای بلقوه ای دارد که متأسفانه نادیده گرفته شده اند  شوشی ها می توانند بیرون از شوش نقش آفرینی کنند ولی به واسطه هایی که در آینده خواهیم گفت متأسفانه از آنها استفاده نکردند و اجازه ندادند قد علم کنند  ، لذا از شورای شهر انتظار داریم که در انتخاب شهردار توجه لازم را داشته باشند .

در ادامه سیده آیدا تفاخ که در کارنامه ی خود بیش از 12 سال سابقه ی اشتغال  در دادگستری و شورای حل اختلاف  را دارد و به امور مشاوره حقوقی  خانواده و کیفری آشنایی کامل دارد و در این راستا فعال است  ضمن قدردانی از حاج عبدالزهرا برهانی و همچنین حضور شهروندان و هنرمندان  به دیدگاه های خود اشاره کرد و در پایان گفت : شعار انتخاباتی من # مشورت #عمل است و آنهایی که مرا می شناسند می دانند که چه در فعالیت های فرهنگی در امور مساجد  چه در کارهای هنری و چه در فعالیت های فرهنگی همیشه مشورت را سرلوحه ی کار خود قرار داده ام تا بتوانم بهترین راهکار را برای رفع مشکلات برگزینم . امید است که با نشاط اجتماعی که در دستان شما شهروندان و هنرمندان است با  انتخاب اینجانب  بتوانم در کنار سایر منتخبین  به شهرم خدمت کنم . ان شاآلله .


 

نکته ی قابل توجهی که در این دوره به چشم آمد سرکشی کاندیداها به ستادهای همدیگر بود که در دوره های قبلی به ندرت  دیده شد ـ در عکس زیر «محمد  بهرامی » یکی از کاندیداهای شورای شهر شوش  به ستاد تبلیغاتی «سیده آیده تفاخ» آمده و برای ایشان آرزوی موفقیت می کند همین کاری که «مهدی اسلامی پناه» در ستاد تبلیغاتی «دکتر مهدی تمیمی» و «احسان سلیمانی نژاد» در ستاد تبلیغاتی «افشین بهادری» انجام داد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست