04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۸۰۴4585

از برندگان مسابقه ی مجازی غروب ماه صفر تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت گروه نمایش جنت الحسین(ع) وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از برندگان مسابقه ی مجازی « غروب ماه صفر» در چهار بخش « نقاشی ـ دکلمه خوانی ، فیلم کوتاه و دلنوشته» تجلیل به عمل آمد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 13:15 روز سه شنبه 4 آبان ماه1400 با حضور « دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ،احمد اناری رئیس هیئت تکواندوی شهرستان شوش ، رضا ذاکری کارشناس فرهنگی ، محمد دیناروند کارشناس هنری و امور سینمایی و خدیجه طالبی کاشناس مالی اداری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حجت الاسلام ابراهیم فتلاوی امام جماعت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد خدادادی سرپرست گروه نمایش جنت الحسین(ع)» از برندگان مسابقه ی مجازی «غروب ماه صفر» تجلیل شد .


احمد خدادادی سرپرست گروه نمایش جنت الحسین(ع) ضمن قدردانی از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : فراخوان این مسابقه در فضای مجازی از ابتدای ماه محرم در گروه ها و کانال های مجازی اطلاع رسانی شد که در مجموع 70 نفر به صورت کاملا تفکیک شده در چهار بخش « نقاشی ـ دلنوشته ـ نقاشی و فیلم کوتاه» با هم به رقابت پرداختند و توسط هیئت داوران « محمد دیناروند ـ ناجی چنانی  و محمد حیدری اصل» از بین 70 نفر برندگان برگزیده شدند .


دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در معرفی گروه نمایش جنت الحسین(ع) گفت : گروه تئاتر جنت الحسین(ع) یکی از گروه های فعال و پویا است که حتی در ایام کرونایی با توزیع بسته های کمک های مؤمنانه به یاری مستمندان رفت . و در ایام محرم و صفر هم با اجرای تعزیه بعد از دو سال وقفه مردم را در حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فرو برد .


حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی نیز گروه فرهنگی و هنری جنت الحسین(ع) را یکی از گروه های فعال در شهرستان شوش دانست و در این راستا گفت : این گروه در همین ماه صفر در سوگواره ی تعزیه ی استان خئزستان خوب ظاهر شد و نام این گروه را به عنوان یکی از سه نماینده ی شهرستان شوش در اذهان ثبت نمود و الان هم در کنار تولیئ نمایش مذهبی در یک مسابقه ی فرهنگی به زیبایی درخشید و عده ای که غالبا خواهر هستند را در چهار بخش  مشغول این مسابقه ی مجازی نمود .


در پایان به نفرات زیر لوح تقدیر و کارت هدیه از طرف هسته ی مرکزی گروه نمایش جنت الحسین(ع) اهدا گردید :


بخش نقاشی :

نفر اول ( مریم غزالی ) ـ نفر دوم ( مریم عقابی) ـ نفر سوم ( زینب بداوی)

 

 دلکمه خوانی :

نفر اول ( مبینا حیاری) ـ نفر دوم ( سیده مبینا موسوی ) ـ نفر سوم ( سجاد خالدی فر)

 

بخش دلنوشته :

نفر اول ( سمانه خنیفر) ـ نفر دوم ( زهرا شوهانی) ـ نفر سوم ( عباس زبید)

 

در بخش فیلم کوتاه فقط یک نفر در مسابقه شرکت کرده بود  و لذا به همان  یک نفر لوح تقدیر اهدا گردید .

همچنین از داوران این دوره  با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و از «سید اسماعیل موسوی مدیر مسئول پایگاه خبری دانیال نیوز ، عباس کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ، ناصر چنانی صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه صدای شوش و سید حیدر احمدی مدیر مسئول شوش پلاس» به خاطر انعکاس اخبار مربوط به گروه تجلیل شد .


 

بخش پایانی این مراسم اهدا لوح تقدیر از طرف سرپرست گروه نمایش جنت الحسین(ع) به پاس همکاری های تأثیر گذار به دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش بود که به دست  حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر اهدا شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست