04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۰۱1320

بازدید اعضای بنیاد فرهنگی مهدویت شوش از نمایشگاه کتاب مهدویت شهر حر

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

عکس ـ عیسی کرملاچعب

روز یکشنبه 1 آذر ماه 1394 ساعت 17 اعضای سه نفر از اعضای بنیاد فرهنگی مهدویت شهرستان شوش از نمایشگاه کتاب مهدویت مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر حر بازدید نمودند .

 

 

 

 

مهدی کثیر  مدیر این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت : این نمایشگاه به همت کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر حر از روز دوشنبه 22 آبان ماه در نمازخانه زنانه با حضور شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد و با توجه به استقبال اهالی  یک هفته ی دیگر در معرض دیدعموم قرار خواهد گرفت .

 

وی افزود : این نمایشگاه شامل 8 غرفه با عناوین «  نماز و پاسخ گویی به احکام شرعی ـ عید آسمانی ـ شرح وقایع عاشورا شناسی ـ مهدویت ـ ولایت علوی ـ بنیاد فرهنگی مهدویت  ـ خانواده و کودک و فعالیت های کانون » می باشد و برای هر غرفه مسئولی برای پاسخگویی به بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است .

 

علیرضا کریمی مسئول تحقیق و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدویت شهرستان شوش شروع رو آوردن به مطالعه و کتابخوانی  توسط نوجوانان را خانواده دانست و گفت : اگر والدین وقتی که به مسجد می آیند فرزندان خود را هم همراه بیاورند تا پدر یا مادر را در نماز خواندن الگوی خود قرار دهند و یا اگر پدران برای پسران و مادران برای دختران ابتدا با خرید هر هفته یک روزنامه شروع به مطالعه کنند و بعد از آن شروع به خواندن کتاب کند بی شک فرزندان آنها هم به مطالعه ی کتاب گرایش پیدا می کنند و نیروی ایمانشان روز به روز بالاتر می رود و دیگر گرفتار جنگ نرم دشمنان نمی شوند و بهترین کتاب های تأثیر گذار همین کتاب های علوم قرآنی خصوصاً  کتاب های علوی و مهدوی است .

 

شایان ذکر است در این بازدید ، عباس کرم الهی مسئول انفورماتیک ـ کریم ستاوی مسئول کمیته برنامه ریزی و علیرضا کریمی مسئول تحقیق و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدویت شهرستان شوش حضور داشتند .


 

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست