04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۰۶1474

طی مراسمی مکان جدید کتابخانه ی عمومی شهدای 25 فروردین در شوش افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم لهی

روز سه شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10 صبح به همت خیرین و هیئت امنای مسجد امام هادی (ع) در شبستان مسجد با 500 متر مربع ساختمان جدید کتابخانه ی شهدای 25 فروردین افتتاح شد .

 

 

 

 

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام سپهر مدیر کل امور کتابخانه های عمومی استان خوزستان ، مهندس رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد ، رضا جوروند رئیس سابق امور کتابخانه های عمومی شهرستان شوش ضمن تقدیر از هیئت امنای مسجد امام هادی (ع) گفت : به همت این هیئت امناء و در رأس آنها حمید عرب ، شبستان مسجد به مدت 25 سال  در اختیار امور کتابخانه های عمومی این شهرستان قرار داده شده و ما هم چون کتابخانه ی عمومی شهدای 25 فروردین که برای بیشاز 1050 عضو ظرفیت و گنجایش نداشت ، این کتابخانه را به این مکان جدید انتقال دادیم .

 

فرماندار شهرستان شوش  در مراسم تودیع ومعارفه ی ریاست جدید نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان شوش از کار فرهنگی به عنوان زیر بنای همه ی کارها و مهمترین دغدغه ی مسئولین یاد کرد وگفت: بی شک تلاش در زمینه ی انجام کارهای فرهنگی زمینه ساز توسعه ی همه  جانبه ی کشور می باشد.


 

"نجاتی" افزود : با توجه به پیگیری های مستمر وزیادی که از طریق میراث فرهنگی در ساخت کتابخانه ی مرکزی با رعایت نمادهای میراث فرهنگی در شهر شوش به عمل آمده متاسفانه   تاکنون نتیجه ای حاصل نشد که ضمن گله مندی انتظار می رود مسئولین میراث فرهنگی خود نیز در انجام این کار فرهنگی اسرار ورزیده و نسبت به این امر پیش قدم شوند.

 

"نجاتی" همچنین از اقدام هیات امنای مسجد امام هادی (ع) در زمینه ی اختصاص شبستان مسجد به عنوان کتابخانه، تقدیر و تشکر وکرد و گفت: تکمیل سایر قسمت های کتابخانه نیازمند همکاری و مشارکت خیرین می باشد.

 

سپس حجت السلام "سید لطف الله سپهر" مدیر کل امور کتابخانه های عمومی استان خوزستان در ادامه گفت: اگرما امروز در بین سایر کشورهای جهان حرفی برای گفتن داریم به واسطه ی علم ودانش وآگاهی ما می باشد.

 

وی گفت:کشور ما به واسطه ی علم و دانش در تمامی زمینه ها از جمله دفاعی، هسته ای و علمی جزء برترین ها در جهان به شمار می آید.


 

"سپهر" گفت:انسان ها به واسطه ی مطالعه می تواند با افکار واندیشه های دانشمندان جهان آشنا شوند.

سردار احمدی نیز در این مراسم  یاد و خاطره ی شهدای عملیات 25 فروردین سال 1360 را گرامی داشت و در راستای این عملیات توضیحاتی را ارائه نمود و کتابی به همین نام را به عنوان هدیه به مسئول کتابخانه ی شهدای 25 فروردین اهدا نمود .


 

 در پایان این مراسم از زحمات رئیس پیشین "رضاجوروند" با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد  و"عباس رضایی" به عنوان ریاست جدید نهادکتابخانه های عمومی شهرستان شوش معرفی و حکم خود را دریافت نمود ..

 

کتابخانه شهدای 25فروردین شوش درمساحت 500درشبستان مسجد امام هادی (ع)درمنطقه زیباشهرشهرشوش با10 هزارجلد کتاب درزمینه های مختلف دارای سالن مطالعه خواهران وبرادران ، بخشهای کودک، نشریات، دیداری وشنیداری، مخزن ومرجع می باشد که برای تکمیل این کتابخانه بیش از500میلیون ریال هزینه شده است.


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست