04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۸۲۰1957

مسابقه کتاب‌خوانی سراسری «خورشید غدیر» در شوش برگزار می‌شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

بنا به گفته ی حجت الاسلام و المسلمین حسینوند ، هم زمان با سراسر کشور،  مسابقه کتاب‌خوانی «خورشید غدیر» در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ، هیئات مذهبی ، مؤسسات علوم قرآنی و اصحاب رسانه و مطبوعات در بخش مذهبی  شهرستان شوش می‌شود.

 

 

 

 

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش ، صبح روز چهارشنبه 19 آبان 1395 در گفت‌وگو با شوش نیوز اظهار نمود : شش/6 هزار نسخه از کتابچه مسابقه سراسری کتاب‌خوانی«خورشید غدیر» در شوش در توزیع است .

 

 وی، بابیان این که این مسابقه با همکاری واحد علمی مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود، تصریح کرد: جوایز این مسابقه کتاب‌خوانی 220 جایزه 10 میلیون ریالی است که به برندگان این مسابقه که پاسخ صحیح به سؤالات چهارگزینه‌ای و تشریحی داده باشند، تعلق خواهد گرفت.

 

 حجت‌الاسلام حسینوند افزود : این مسابقه باهدف ترویج فرهنگ غدیر، تحکیم مبانی اعتقادی و آشنایی بیشتر با مسئله مهم ولایت و امامت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به فرهنگ علوی و فاطمی می‌توانند بامطالعه این کتابچه با پاسخگویی به سؤالات تستی و تشریحی که در پایان کتاب آمده است، شرکت و جوایز آن بهره‌مند شوند.


 

 رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش  با بیان این که این مسابقه به‌صورت یک سال با خورشید غدیر برگزار می‌شودیادآور شد: این مسابقه دارای 61 سؤال تستی و 14 سؤال تشریحی است که شرکت‌کنندگان می‌تواند به اختیار خود در هر دو بخش تستی و تشریحی شرکت کرده و یا صرفاً در یک بخش تستی و یا تشریحی شرکت کنند.

 

وی ابراز کرد : علاقه‌مندان می‌توانند بامطالعه این کتاب پاسخ نامه‌های خود را به‌صورت حضوری و یا از طریق پستی به دفتر مسجد جامع غدیر تا پایان روز 18 مردادماه سال 96 ارسال نمایند و از برندگان این مسابقه کتاب‌خوانی در مراسم جشنی هم‌زمان با عید غدیر خم در سال 96 تقدیر می‌شود.

 

 حسینوند   با اشاره به این که متولدین 1/1/ 82 به قبل می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه برای تهیه کتابچه «خورشید غدیر» می‌توانند به دبیرخانه اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش مراجعه کنند.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست