03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۳۰2993

قدردانی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده ، از بانیان جشنواره ی خیریه کتاب

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به دنبال انتقاد دبیر جشنواره ی خیریه ی کتاب مبنی بر عدم حضور مسئولین در مراسم اختتامیبه ؛ فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده ، ضمن عذرخواهی از عدم حضور ، ازبرگزارکنندگان جشنواره ی خیریه کتاب قدردانی نمود .

به گزارش شوش نیوز وی در این گفت و گوی تلفنی ؛ لزوم برگزاری این کارهای فرهنگی در شهرستان شوش کاملا مشهود و مورد نیاز است ، اشخاصی  حقیقی و حقوقی نظیر « عادل محمدی ، عاطفه آقاخانی  و دیگر همکاران ایشان ، انجمن توانجویان و مژسسه ی راه زندگی » باید مورد حمایت و پشتیبانی  قرار بگیرند  و دستگاه های متولی فرهنگی هم می بایست با تمام وجود در کنار این اشخاص باشند و از آنها حمایت کنند .

پور احمدی در ادامه اظهار داشت : زحمات و تلاش های شبانه روزی متولیان امر برگزاری « قبل ـ حین و بعد » از جشنواره ی خیریه ی کتاب ، الحق و الانصاف بی نظیر بود و علیرغم سختی های زیادی که کشیدند ، اما بهترین اثر را از خودشان به یادگار گذاشتند . اینجانب دست همه ی تلاشگران و زحمتکشان عرصه ی فرهنگی را می بوسم .

وی در پایان عدم حضور فرماندار در مراسم اختتامیه را توضیح داد و گفت : فرماندار شهرستان شوش پیگیر بودن تا در مراسم اختتامیه حضور یابند اما به دلیل درگیری های کاری خودم ، علیرغم یادآوری دبیر جشنواره « عادل محمدی» متأسفانه این موضوع فراموش شد ، این فراموشی عمدی نبوده و هدف کوتاهی نبوده و باید گفت فرماندار خیلی  هم پیگیر بودند و برای کارهای فرهنگی ارزش و اهمیت قایل هستند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست