03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۸۲۴4044

اهدای کتاب و گل به کودکان و نوجوانان شوشی در هفته ی کتاب و کتابخوانی

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در اولین روز از هفته ی کتاب و کتابخوانی ، به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، بیش از 200 جلد کتاب در قالب « داستان های کودکانه و تصویری» همراه با ماسک و شاخه ی گل توسط امور مساجد این اداره ،  به کودکان  و نوجوانان اهدا نمود .

به گزارش شوش نیوز  ، ساعت 10 صبح روز شنبه 24 آبان ماه 1399 در اولین روز از هفته ی کتاب و کتابخوانی ، رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از اجرای « پویش با کتاب در خانه» توسط امور مساجد بیش از 200 جلد کتاب را بین کودکان و نوجوانان همراه با ماسک و شاخه ی گل اهدا نمود .


سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این راستا گفت : همانگونه که انسان ها به سلامت خود اهمیت می دهند و از مصرف غذاهای آلوده خودداری می کنند، باید دقت کنیم غذای روح هم پاک و مفید باشد، همانگونه که غذای فاسد جسم انسان را بیمار می کند، بنابراین کتابی را که انتخاب می کنیم باید بامحتوا باشد.


وی افزود : متأسفانه در جامعه ی امروزی به نحو شایسته به غذای روح انسان توجه نمی شود، «کتاب و مطالعه ی مفید غذای روح است» و در این راستا از مقام معظم رهبری الگو بگیریم و به مطالعه ی کتاب اهمیت دهیم. بنابراین انسان باید نسبت به وقت خود اهمیت قائل شود و لحظه لحظه ی عمر خود را قدر بداند و آن را بیهوده هدر ندهد و مقام معظم رهبری فرمودند «من در فرصت های چند دقیقه ای کتاب های چند جلدی را مطالعه کرده ام». فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها عادت شود و والدین باید سفره ی کتابخوانی را در زندگی خود پهن کنند تا شاهد آینده روشنی در این راستا باشند.


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست