04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۰۵4060

طی مراسمی از کتاب همسرداری در سیره ی علمی و عملی پیامبر(ص) رونمایی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

طی مراسمی به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش در ششمین روز از هفته ی بسیج از کتاب « آیین همسرداری در سیره ی علمی و عملی پیامبر(ص) »اثری از مجیده ظهیری رونمایی شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 13:30 رور چهارشنبه 5 آذرماه1399 با حضور «رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش ، خدیجه طالبی کارشناس مالی اداری ، امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان ـ کریم ستاوی مسئول امور مساجد و عیسی ستاوی عضو هیئت مدیره ی انجمن نویسندگان» از کتاب همسرداری در سیره ی عملی و علمی پیامبر(ص) رونمایی شد .

رضا ذاکری در این خصوص گفت : در ایام کرونایی ، انجمن نویسندگان یکی از انجمن های پر تلاش ما بوده که حداقل در هر ماه دو کتاب را رونمایی کرده و  در ششمین روز از هفته ی بسیج  اولین کتاب آذرماه را امروز رونمایی می کند و به فاصله ی پنج روز آینده دومین کتاب را رونمایی می کند .


وی افزود : تاکنون نیمی از نویسندگانی که حاصل کار خود را به چاپ کتاب رسانده اند از قشر فرهنگیان می باشند و جالب تر آن که امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان نیز از همین قشر است که این نشانگر رشد فرهنگ و هنر در جامعه می باشد .

رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش یادآور شد : سال 1399 را باید سالی پر از افتخار برای انجمن نویسندگان دانست و یکی از دلایل این موفقیت این است که روئسای انجمن های اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در واقع در کانون بسیج هنرمندان هم همان مسئولین را دارند و از طرفی دیگر با آموزش های درست در داستان نویسی و گردآوری مطالب ، باعث رشد و تقویت نویسندگی در این دیار شده است .


وی در پایان تصریح نمود : یکی از امتیازهای مثبت مجیده خنیفری این است که کتابش  از سیره ی نبوی گرفته شده و به موضوعی اشاره کرده است که برای زوج هایی که ازدواج کرده اند و یا قصد ازدواج دارند مفید می باشد .

امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان ضمن قدردانی از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان اظهار داشت : با حمایت این دو دستگاه تحولی در فعالیت های فرهنگی و هنری به وجود آمده و این یک قوت قلب برای هنرمندان می باشد .


درپایان از کتاب آیین همسرداری در سیره ی علمی و عملی پیامبر(ص) رونمایی شد .


کتاب « آیین همسرداری در سیره ی پیامبر(ص) »، اثر مجیده ظهیری  به شماره ی شابک 9786222313425 و شماره کتابشناسی ملی 7293341 به صفحه آرایی سبجان رفیعی بزرگی در 156 صفحه و در قطع وزیری در 1000 نسخه به قیمت هر جلد 30000 تومان توسط  انتشارات  میعاد اندیشه چاپ و منتشر شده است .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست