04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۰۱4129

از کتاب سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک رونمایی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش و انجمن نویسندگان ، از کتاب « سبک های نوین یادگیری ریاضی  در بستر آموزش الکترونیک» به تألیف مهناز خنیفررونمایی شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 13:15 روز چهارشنبه 1 بهمن ماه1399 با حضور «رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، عباس رضایی رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی ، فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده ، رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش ، محمد دیناروند کارشناس هنری ، امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان ، عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران و.... » از کتاب سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک رونمایی شد .

رضا ذاکری در این راستا گفت : امروز دور هم جمع شده ایم تا از دو کتاب مهناز خنیفر از فرهنگیان و مدرس ریاضی در دبیرستان های این دیار به نام های « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک چاپ شده در سال 1399 و آموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها چاپ شده در سال 1398 » رونمایی کنیم و به نوبه ی خود از آقای سید فرهان حرمشاهی که ایشان هم از فرهنگیان هستند قدردانی کنم که بستر را برای همسرش مهناز خنیفر فراهم نمود و هر مانعی که سر راهش بود را کنار زد تا بتواند دومین کتاب خود را به چاپ برساند .


وی افزود : از زمانی که مسئولیت این اداره را تقبل کرده ام تا به امروز با همکاری و همیاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن نویسندگان و همکاران خودم در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی توانسته ایم 29 کتاب را رونمایی کنیم که حدود 13 نویسنده و مؤلف از این مجموعه از قشر فرهنگیان بوده اند و چون به نویسنده عرق خاصی دارم  اینگونه مراسم ها را  فراموش نمی کنم و طبق برنامه در ابندای هر ماه رونمایی کتاب را در دستور کار خود قرار داده ایم .


سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : برخی سرانه‌ی مطالعه را هشت تا ده دقیقه می‌دانند، عده ای دیگر از 18 دقیقه در روز سخن می‌گویند ؛ رئیس کتابخانه ملی ایران می‌گوید : « ایرانیان فقط دو دقیقه در روز مطالعه می‌کنند. »همین آمار ضد و نقیض برای انتقاد از فرهنگ «تن پرور» و «کتاب‌نخوان» شهروندان مورد استناد قرار می‌گیرد.  این در حالی است که آمار سرانه مطالعه در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه بسیار بیشتر از این است. منتقدان «کتاب نخوانی ایرانیان» از آمار 90 دقیقه مطالعه در ژاپن، انگلیس و 55 دقیقه در مالزی و ترکیه سخن می‌گویند. به نظر من رونمایی از کتاب می تواند در آشتی دادن جوانان به مطالعه تأثیر مثبت داشته باشد .

عباس رضایی رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان شوش ضمن تبریک به مهناز خنیفر مؤلف دو دو کتاب با موضوع  « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک وآموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها» گفت : به نظر من هر فردی اگر هنر و یا توانایی هایی دارد و این هنر را در قالب کتاب ماندگار نماید یک رسالت را بر دوش کشیده  است ، مهناز خنیفر هم این کار را به خوبی انجام داده است ؛ امیدوارم این هنرمند فرهنگی به حد بسنده نکند و در آینده باز شاهد چاپ کتاب هایش باشیم .


وی در پایان اظهار داشت : در کتابخانه عمومی فجر شوش ما ایستگاه کتاب نویسندگان و مؤلفان  بومی شوش را داریم و اگر دو نسخه از این کتابها در اختیار ما باشد ، پس از ثبت در اداره ی کتابخانه های عمومی در ایستگاه مطالعه گذاشته خواهند شد تا اعضا از آنها استفاده نمایند .

رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش ضمن قدردانی از رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش که آیین رونمایی نویسندگان و مؤلفان بومی را  به صورت مستمر برگزار می کند  خاطر نشان نمود : جا دارد ابتدا تبریکی به همسر مهناز خنیفر بگویم که محیط خانه را برای ایشان  فراهم نمودند چون محیط خانه و خانواده سخت ترین مرحله برای نگارش است ، چون هم دغدغه ی فرزندان  و هم خانه داری  تا همکاری همسر نباشد یک بانو به این راحتی نمی تواند به هدف خود برسد آن هم کتابی  که در مورد ریاضی است و با انواع فرمول ها سرو کار دارد و تشکر و قدردانی دوم من از فرحناز خنیفر است که از ایشان انتظار دارم این دو کتاب آغاز راه و کارش باشد و در آینده شاهد رونمایی کتاب های جدیدی از ایشان باشیم .


امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : باز هم در زمینه چاپ و نشر کتاب شاهد رویش دو اثر ارزشمند ؛  این بار از مهناز خنیفر هستیم و از این دو اثر قطعا استفاده ی بهینه خواهد شد ؛ امروز هم دور هم جمع شده ایم که در حد توان تقدیر و تشکری از این نویسنده و مؤلف داشته باشیم .


وی در پایان از مهنازخنیفر خواست تا با عضویت در انجمن نویسندگان  و حضور در جلسات هفتگی هم از تجارب دیگران بهره مند گردد و هم دیگر اعضا از علم ایشان استفاده نمایند .

مهناز خنیفر مؤلف کتاب های « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک و آموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها» ضمن قدردانی از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان شوش تصریح نمود : از اجرای این طرح قشنگ که نویسندگان و مؤلفان دیده می شوند از رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نهایت قدردانی را به عمل می آورم بی شک این دیده شدن باعث انگیزه برای گام های بعدی خواهد شد .


در پایان از مهناز خنیفر مؤلف دو کتاب « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک وآموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها» با اهدا دو لوح تقدیر ، هدیه و یک شاخه ی گل تجلیل به عمل آمد.


 

شایان ذکر است کتاب « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک»  در 118 صفحه  و در قطع وزیری به شماره ی کتاب شناسی ملی 5871099 و شابک 6 ـ 77 ـ 6297 ـ 622 ـ 978 توسط مهناز خنیفر و به صفحه آرایی محمد حسین عین الهی  به قیمت هر جلد 30/000 تومان  در 1000 نسخه توسط انتشارات پژوهشگر برتر چاپ شده است .


همچنین کتاب « آموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها» در 128 صفحه و قطع وزیری به شماره ی ملی 6121466 و شابک 3 ـ 02 ـ 7266 ـ 622 ـ 978 توسط  همین مؤلف در 500 نسخه به قیمت هر جلد 40/000 هزارتومان  توسط انتشارات پارس آوید در سال 1398 چاپ گردیده است .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست