04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۱۱۵4245

از کتاب آسیب شناسی عدم رعایت عدالت اجتماعی در جامعه از دیدگاه آیات و روایات رو نمایی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت انجمن نویسندگان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضور سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از کتاب « آسیب شناسی عدم رعایت عدالت اجتماعی در جامعه از دیدگاه آیات و روایات به تألیف غلام مهدی اسلامی پناه» رونمایی شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 13:15 روز یکشنبه 15 فروردین ماه1400  به همت انجمن نویسندگان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و با حضور مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان ، خدیجه طالبی کارشناس مالی و اداری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، غلام مهدی اسلامی پناه مألف کتاب  و جمعی از اعضای انجمن نویسندگان از کتاب آسیب شناسی عدم رعایت عدالت اجتماعی در جامعه از دیدگاه آیات و روایات رونمایی شد .

مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از امید کرمی مسئول انجمن نویسندگان و مؤلف کتاب غلام مهدی اسلامی پناه گفت : هدف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و پرسنل این اداره حمایت و پشتیبانی از نویسندگان ، مولفان و کلا جامعه ی هنر است و هنرمند وقتی می خواهد کاری را انجام دهد دلگرمی اش اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اگر بخواهد یک کار هنری و ماندگار انجام دهد ما باید حمایتش کنیم که ایجاد انگیزه ی بیشتری به عمل آید و در این مسیری که حرکت می کند بهتر گام بردارد .


وی افزود : تا به امروز توانسته ایم رونمایی کتاب در دستور کارمان بوده و از این به بعد هم انجام خواهیم داد و تا جایی که قانون اجازه دهد و هم ما توانایی اش را داشته باشیم به نحوه احسنت از هنرمندان با اخلاق و متعهد حمایت می کنیم و این حمایت ها فقط به نویسندگان و مؤلفان برنمی گردد بلکه کلیه ی رشته های هنری  را شامل می شود .


غلام مهدی اسلامی پناه مؤلف کتاب ضمن تشکر و قدردانی از  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و انجمن نویسندگان  در تشریح کتاب خود گفت : این کتاب دارای 4 فصل شامل : « کلیات ـ آسیب شناسی فرهنگی ـ آسیب شناسی اقتصادی و آسیب شناسی سیاسی » می باشد .


کتاب آسیب شناسی عدم رعایت عدالت اجتماعی در جامعه از دیدگاه آیات و روایات توسط انتشارات صالیان تهران به شماره ی شابک 2 ـ 641 ـ 214 ـ 622  ـ 978 و شماره ی کتابشناسی ملی : 740630 در 130 صفحه  در 1000 نسخه با صفحه آرایی « معصومه اسفندیاری» و طراحی روی جلد « سمیرا صفاری»  به قیمت هر جلد 30000 تومان به چاپ رسیده است .


در پایان با اهدا  یک کادو و لوح تقدیر از غلام مهدی اسلامی پناه توسط مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست