03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۱۲۲3728

مسئول واحد خواهران ستاد برگزاری نماز جمعه ی شهرستان شوش از تشکیل ستاد فرهنگی برای حضور در اردوگاه های اسکان سیل زدگان خبر داد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 22 فروردین ماه 1398 هم زمان با  سالروز میلاد پر خیر و برکت امام سجاد(ع) مدیر حوزه ی علمیه ی خواهران و مسئول واحد خواهران ستاد برگزاری نماز جمعه  اهداف تشکیل ستاد فرهنگی را تشریح نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ بدریه زریاب موسوی گفت : از ابتدای بحران سیل در برخی از روستاهای شهرستان شوش و در پی آن ایجاد اردوگاه ها برای اسکان سیلزدگان با رهنمودهای آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش و همکاری  ستاد برگزاری نماز جمعه ، از مدرسان حوزه و فرهنگیان عضو ستاد دعوت نموده تا ستاد فرهنگی را راه اندازی نمایم .


وی افزود : هدف از  راه اندازی این ستاد فرهنگی  در واقع برای حضور مستمر خواهران عضو ستاد در اردوگاه های اسکان سیل زدگان بود و با راه اندازی گروه های چهار نفره  یک سری برنامه های فرهنگی و مذهبی را در ساعات مشخص برای بانوان و کودکان سیل زده به هدف خود رسیدیم .


مسئول واحد خواهران ستاد برگزاری نماز جمعه ی شهرستان شوش در پایان گفت : این گروه های چهار نفره تا زمانی که این اردوگاه ها دایر می باشد به فعالیت خود ادامه می دهند و اگر هم گروهی قصد استراحت یک روزه داشته باشد از گروه های ذخیره جایگزین می گردد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست