04232024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۰۶1006

بازدید رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از کانون های فرهنگی و هنری روستای میثم تمار

کریم ستاوی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز جمعه 5 تیرماه 1394 قبل از نماز مغرب و عشاء ؛ رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از کانون های فرهنگی و هنری روستای میثم تمار از توابع بخش شاوور بازدید نمود .

 

 

 

 

شریف احمدی  در این بازدید بعد از سرکشی از کانون های فرهنگی و هنری میثاق و اهل البیت(ع) برای اقامه ی نماز و ضیافت شام از کانون  باب الحوائج بازدید کرد و در و در این مسجد چیرامون فضائل ماه مبارک رمضان به ایراد سخنرانی پرداخت و در این راستا گفت : ماه رمضان  ، ماه پر خیر و برکتی است که در زمان پیامبر اعظم(ص) در جمع اصحاب و یارانش فرمود : « مردمان گذشته عمر طولانی داشتند ولی مردمان امروز و آینده به مراتب عمرشان کوتاه تر است و علت آن این است که مردم گذشته از فرصت ها استفاده می کردند و از خطاهای خود دست می کشیدند و توبه می نمودند و دیگر سراغ گناه نمی رفتند . » در این موقع  یکی از یاران برخواست و گفت : « این عدالت نیست ، چرا که آنها فرصت توبه کردن داشته اند ولی ما نداریم . » ؛ حضرت فرمود : « اتفاقاً مردم امروز  و آینده  از مردم گذشته  از موقعیت بیشتری  برخوردارند اما از این موقعیت ها استفاده نمی کنند . »

 

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در ادامه افزود :شب های قدر که هر شب آن معادل هزار ماه عبادت است ، امتیاز خوبی برای مردم عصر حاضر است که می توانند برای توبه از آن استفاده کنند به شرط آن که دوباره مرتکب خطا نشوند .


 

شریف احمدی برگزاری محافل انس با قرآن را یکی دیگر از خودسازی ها دانست و در این خصوص اظهار داشت : حضور پر رنگ در مساجد  و شرکت در برنامه های علوم قرآنی نظیر قرائت قرآن و روزه گرفتن و احیای شب های قدر ؛ اجر معنوی را برای شرکت کنندگان در بر دارد .

 

در پایان ضیافت شامی توسط حمید دسوم تدارک دیده شد و صدها نفر از روزه خود را با این ضیافت افطار نمودند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست