04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۱۳1088

بازدید سرزده ی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش از کانون موعود

کریم ستاوی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز دوشنبه 12 مردا 1394 ، شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به صورت سرزده از کانون فرهنگی هنری موعود بازدید کرد .

 

 

 

 

در این بازدید ابتدا حبیب کرد مدیر کانون فرهنگی هنری موعود  گزارشی از فعالیت های کانون را تشریح نمود و در این راستا گفت : « برگزاری جزخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان  ـ تربیت جوانان مستعد برای مربیگری قرآن ـ برگزاری کلاس های تجوید  و احکام ـ تربیت نیرو برای حضور در حوزه ی علمیه به عنوان طلبه با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی از عمده ترین برنامه های ما بوده اند .

 

حمید نیسی مسئول خانه ی قرآن کانون نیز گزارشی  از  عملکرد خانه ی قرآن را بیان نمود و اظهار داشت : برگزاری کلاس های روخوانی  و روان خوانی ـ حفظ قرآن ـ مفاهیم احکام ـ جلسه ی اخلاق و اعزام نیرو به دوره های حفظ قرآن ـ برگزاری اردوهای علمی و مذهبی ـ برگزاری مراسم روزه اولی ها ـ اطعام افطاری و اهداء هدایا به ممتازان این مسابقات قرآنی از عمده برنامه های این خانه ی قرآن می باشد .

 

شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از شنیدن تشریح عملکردها عنوان نمود : ما اعتقاد داریم در مکتب دین  مبین اسلام اشاره شده جوانانی که در مسجد جمع میشوند و در کلاس احکام و قرآن در مساجد حضور می یابند  ، باعث قبطه خوردن ملائک می شوند چون ملائکه از زمینیان به خاطر حضور در مساجد و قرائت قرآن قبطه می خورند  ، لذا شما  ارزش خودتان را بدانید .

 

وی افزود : شما جوانان مساجد  بی شک برای جامعه الگو هستید  و ممکن است خودتان ندانید که الگو هستید .

 

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  در ادامه به اهمیت نماز اشاره کرد و تصریح نمود : حضور در مسجد و شرکت در نماز  اول وقت آن هم به صورت جماعت باعث رزق و روزی و سلامتی خواهد شد و تمام مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهند شد .

 

در پایان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرشتان شوش اقامه گردید .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست