03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۴۰۸4348

دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان

روز سه شنبه 8 تیرماه 1400 سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضور در اداره کل به دیدار  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خوزستان «فهما» رفت و با ایشان گفتگو نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ؛ مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  در سفری که به شهرستان اهواز داشت با حجت الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان خوزستان دیدار و گفتگو نمود .

مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضور در اداره کل با حجه الاسلام و المسلمین مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان خوزستان(فهما) و  امین غلامی کارشناس کانون های مساجد استان جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوش دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست مقرر گردید که هر چه سریعتر مجوز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری جدید صادر گردیده و مجوز های کانون های فرهنگی و هنری مساجد الکترونیکی شود. همچنین مقرر شد که مدیران کانون های مساجد جهت دریافت اعتبارات مربوطه، در اسرع وقت تمامی اعضای خود را در سامانه "بچه های مسجد" ثبت نمایند.

در پایان این نشست از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به سبب  اهتمام و پیگیری های وی جهت رفع مشکلات کانون ها ی فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که بزودی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان  به منظور بررسی مشکلات کانون های فرهنگی و هنرمودی شهرستان شوش از این کانون ها بازدید خواهند نمود

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست