03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۸۱۰1944

طرح ایمن سازی جاده شوش - چذابه به سرعت در دست اجراست

فرماندار شهرستان شوش گفت:طرح ایمن سازی جاده طریق الحسین از شهر الوان در شهرستان شوش به سمت مرز چذابه به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی آغاز شده و با سرعت در دست اجراست.

 

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" روز یکشنبه در جریان بازدید از روند ایمن سازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر جاده طریق الحسین افزود: در آستانه اربعین حسینی و تردد جمع کثیری از زائران از مناطق مختلف کشور به سمت پایانه مرزی چذابه ، عملیات خط کشی ، ترمیم آسفالت و نصب علائم راهنمایی و رانندگی جاده طریق الحسین به همت اداره راه و شهرسازی شوش آغاز شده است.

 

وی افزود: در این طرح 17 کیلومتر از مسیر جاده شوش - چذابه که در محدوده شهرستان شوش واقع است با بسیج امکانات ایمن سازی شده و آخرین مراحل نصب علائم راهنمایی و رانندگی را طی می کند.

 

فرماندار شوش افزود:از آنجا که جمع کثیری از زائران اربعین حسینی از مسیر جاده طریق الحسین از شوش در شمال خوزستان راهی پایانه مرزی چذابه می شوند لذا ایمن سازی این جاده در کاهش سوانح رانندگی در این مسیر مهم و قابل توجه است.

 

وی افزود: شهرستان شوش با بسیج تمام امکانات و تشکیل 2 ستاد اربعین علاوه بر میزبانی زائران حرم حضرت دانیال(ع) در روز اربعین حسینی ، در پایانه مرزی چذابه نیز با برپایی موکب خدمت رسانی به زائران را بر عهده دارد.

 

جاده طریق الحسین از شهر الوان در شهرستان شوش به سمت چذابه به طول 77 کیلومتر به عنوان جاده ای میانبر مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی ورودی از سمت شهرستان اندیمشک به استان خوزستان می باشد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست